Fwd: Re: Ostatni wirus Umysłu usunięty.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Fwd: Re: Ostatni wirus Umysłu usunięty.
Date: Fri, 13 Jul 2018 09:36:57 +0200

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Re: Ostatni wirus Umysłu usunięty.
Data: Fri, 13 Jul 2018 09:34:21 +0200
Nadawca: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Firma/Organizacja: Sunrise Services - Katarzyna i Władysław
Grupy dyskusyjne: pl.sci.psychologia
Odniesienia: <pi96tu$cmt$2@node2.news.atman.pl>
<pi9dke$j3i$1@node2.news.atman.pl>

W dniu 13.07.2018 o 07:34, LeoTar Gnostyk pisze:

> Wydedukowane przez mnie rozwiązanie tajemnicy przemocy powstało ze
> szczątkowych informacji, które otrzymałem przede wszystkim od mojej
> córki Katarzyny Anny, moich kobiet, które dotykały na mnie przemocy
> i kłamały oraz od poprzedzających mnie mężczyzn, dla których byłem
> egzekutorem wyroków wydanych przez kobiety, ponieważ ci mężczyżni
> zagrażali dominacji nieufnej Kobiety. Mój Umysł jest ścisły,
> analityczno-syntetyczny i do zweryfikowania tejże mojej teorii
> musiałem znależć kobietę o identycznym do mojego umysłu intelekcie,
> [...]

Oczywiście, że to nie ja usuwam wirusa z podświadomości kobiety lecz
robi to ona sama pod przymusem... podziwu dla silnego mężczyzny, który
jest sprostać każdemu wyzwaniu i wytrwać w swoim postanowieniu tyle
czasu ile będzie trzeba, aż ona dokona dezintegracji pozytywnej swojego
Umysłu i powróci do świata emocji ale już bez wirusa. Stad moja
całkowita rezygnacja z przyjmowania jakichkolwiek lekarstw oraz
przejście na ostrą dietę, początkowo o samej wodzie a następnie na dietę
warzywno-owocową. Celem było przyciągnięcie do siebie takiej kobiety,
która spełniłaby wymaganie równości naszych Umysłów w umiejętnościach
analityczno-syntetycznych by efekty końcowe naszych niezależnych analiz
potwierdziły prawdziwość mojej teorii jeżeli wnioski okażą się
identyczne, lub obalenia tej teorii jeżeli rezultaty naszych analiz będą
sprzeczne. Mój intuicyjny wybór padł na Kasię Perlińską, którą cechuje
wyjątkowa inteligencja emocjonalna, która jednak załamywała się w ogniu
testów emocjonalnych na prawdomówność, którym Ją poddawałem. A ponieważ
równocześnie jest niesamowitym i błyskawicznym analitykiem ze zdolnością
syntezy więc z wielu kobiet, które niejawnie badałem, była i jest
najlepszą kandydatką na moją partnerkę, z którą mogę przeprowadzić ten
jakże radykalny eksperyment, który ma odmienić oblicze Człowieka i
uczynić z nieświadomego Homo Sapiens'a Człowieka Świadomego wyrwanego ze
zwierzęcego świata emocji, przemocy i konieczności zabijania. W
rozmowach z Katarzyną stanęło ostatecznie na tym, że ja jestem skrajnym
holistykiem a Ona sama przyznała mi się do tego, że jeszcze do tego
momentu nie doszła. I nie doszłaby nigdy gdyż była uwikłana w
konieczność oszukiwania swojego partnera seksualnego po to by chronić
przed nim dzieci, ponieważ jest on pedofilem (nekrofilem) jak każdy
mężczyzna, który nie przeżył przygotowania do życia w rodzinie i
inicjacji według mojego modelu.

I wtedy rozpoczął się bój o Kasię o wyrwanie Jej z matriarchalnego
świata seksualnych uzależnień. Ponieważ byłem sam,. bez armii, więc
musiałem ją sobie zorganizować z dostępnego materiału ludzkiego.
Pierwszymi bojownikami były kobiety, którym imponowałem swoimi
zachowaniami a dotychczas miały do czynienia z fajtłapami nie wierzącymi
we własne siły. Na tym etapie ja również nie byłem jeszcze wolny od
słabości, ale każda wygrana bitwa wzmacniała moje siły i podnosiła
poczucie własnej wartości. A wygrywałem wszystko grając ekspansywnie i
bez użycia jakiejkolwiek przemocy, a nawet z ukłonem w kierunku tych,
którzy się jej dopuszczali pozostając pod moją nieangażującą się
obserwacją. Męscy opiekunowie zorientowali się jednak, że tracą wpływ na
kobiety i zaczęli je zmuszać by ode mnie odstąpiły no więc wówczas
zwiększyłem swoje zaangażowanie w stosunku do Tzw. niepełnosprawnych
mieszkańców, wśród których cieszyłem się dużym mirem ze względu na moją
działalność społeczną oraz pracę w Spółdzielni Socjalnej Pasja i
zaangażowanie w obronę praw pracowniczych ludzi w niej zatrudnionych w
kontrze do Prezesa Krzysztofa Leszczyńskiego zwolennika jednoosobowej
głębokiej manipulacji, której celem było totalne podporządkowanie mu
wszystkich pracowników. Według mojego modelu struktury "bez głowy",
najdoskonalszej struktury sił specjalnych (według dra Rafała Brzeskiego,
byłego pracownika BBC i specjalisty od służb specjalnych), do której
doszedłem niezależnie od opinii reprezentowanej przez dra Brzeskiego, na
podstawie analizy rodzinnych uzależnień seksualnych powodowanych przez
brak zaufania między Kobietą i Mężczyzną i w konsekwencji śmiertelną
rywalizację o władzę w rodzinie. Pytaniem ostatecznym było w jaki sposób
wyeliminować rywalizację i doprowadzić do pokojowej i dobrowolnej
współpracy zamiast wojny totalnej kończącej się w dominującej większości
przypadków wcześniejszą śmiercią mężczyzny lub nawet dziecka. A
rozwiązanie znalazłem w szczególnym przypadku seksualnego tabu, czyli w
inicjacji dziecka do dorosłości w trójkącie dziecko+rodzice. Zakaz
prowadzi do uzależnienia dziecka od rodziców, przy czym siła
seksualności kobiety jest dominującą i to ona uzależnia dziecko silniej
od mężczyzny, niezależnie od płci dziecka i tworzenie nieprawidłowych
wzorców relacji Kobieta-Meżczyzna w podświadomości dziecka. Ale ta
przemoc milczącej, niczym Materia, Kobiety nie jest bezcelowa. Celem
jest zmuszenie Mężczyzny do poszukiwania rozwiązania zagadki, której
nierozwiązanie zagraża jego życiu. Po to by wzmocnić swoje siły w
starciu z Kobietą, która, uzależniając do siebie dzieci, stworzyła
wspólnie z nimi silny front przeciwko ojcu, musi Mężczyzna wyrwać któreś
z dzieci z orbity Matki i uzależnić je od siebie. W większości
przypadków kończy się to kazirodztwem, które jest formą pedofilii. Mnie
udało się tej pułapki uniknąć dzięki wyniesionemu z domu rodzinnego
poczuciu świętości dziecka. Wprawdzie okazując zaufanie, szacunek i
miłość córce Katarzynie, których nigdy nie doznała w relacjach z matką,
wzbudziłem jej podziw i zaufanie. W rezultacie otrzymałem od Niej
szczątkową informację o jej największym pragnieniu, którym jest
przeżycie szczęścia rodzinnego zanim opuści gniazdo i założy własną
rodzinę o czym napisała mi w swoim ostatnim liście do mnie
http://leotar.net/war_1996-99/cze---tato.html. Niestety, nie udało mi
się spełnić Jej marzenia ale jako świadomy ojciec uważam za swój
obowiązek umożliwić spełnienie się Jej marzenia innym dzieciom, by już
nigdy więcej nikogo nie dosięgła przemoc ze strony ani najbliższych ani
ze strony obcych. A właściwie to przecież wszyscy jesteśmy ze sobą
spokrewnieni i nie ma ludzi sobie obcych. Więc i brak potępianego w
czambuł kazirodztwa jest tylko iluzją chorego społeczeństwa, które
zakazując inicjacji dziecka w rodzinie wywołało podświadomie represję by
w wyniku jej eskalacji i skrajnej przemocy wywołanej przez ten zakaz
odtworzyć nigdy niezdefiniowane warunki początkowe (S)Twórcy, który na
samym Początku nie miał żadnej wiedzy ani o sobie samym ani też o tym
jaką wiedzę i w jaki sposób dostarczyć swoim dzieciom. A więc Dziecko
posłużyło bezczasowemu (S)Twórcy jedynie do samopoznania.

LeoTar Gnostyk