GABINET STOMATOLOGICZNY - Jakie wymogi?

1. Data: 2006-05-07 17:06:43

Temat: GABINET STOMATOLOGICZNY - Jakie wymogi?
Od: "Knutomaniak" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze,

Czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć, jakie wymagania, przede
wszystkim "wymiarowe" stawia przed gabinetem stomatologicznym NFZ? Czy
sytuacja zmienia się, gdy nie podpisujemy z NFZ umowy?

Spotkałem się z wieloma, często wykluczającymi się opiniami nt.
wymiaru gainetu, ilości pomieszczeń (szatnia, rejestracja, WC dla
pacjentów i personelu, etc.).

Pozdrawiam,

Paweł

2. Data: 2006-05-07 17:16:12

Temat: Re: GABINET STOMATOLOGICZNY - Jakie wymogi?
Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Knutomaniak" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
ps.com...
Szanowni Grupowicze,

Czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć, jakie wymagania, przede

hehe, wlasnie robie taki gabinet, wybierz sie wpierw do czlowieka
zajmujacego sie technologia w sluzbie zdrowia, on Ci wszystko powie, sporo
jest tego...

3. Data: 2006-05-07 17:19:29

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Knutomaniak pisze 07-05-2006 19:06:
> [...]
> wszystkim "wymiarowe" stawia przed gabinetem stomatologicznym NFZ? Czy
> sytuacja zmienia się, gdy nie podpisujemy z NFZ umowy?

Z tego, co wiem nie dodaje swoich wymagań co do pomieszczeń.
Ogólne wymogi są różne dla praktyk i dla NZOZ-ów.
Znajdziesz je na www.medilex.pl lub na www.dentonet.pl

> Spotkałem się z wieloma, często wykluczającymi się opiniami nt.
> wymiaru gainetu, ilości pomieszczeń (szatnia, rejestracja, WC dla
> pacjentów i personelu, etc.).

Najprościej zapytaj w swoim oddziale NFZ, jeżeli chcesz się w to pakować.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

4. Data: 2006-05-08 05:05:36

Od: "Knutomaniak" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie w tym rzecz. Nie pytam o rozwiazania technologiczne. Zapytalem o
wymagania, jakie stawia NFZ lub inna instytucja akceptujaca gabinet i
dajaca mu zielone swiatlo.

Chodzi mi o praktyczne informacje typu: musi miec nie mniej niz 12m
kw. powierzchni, miec 2 kibelki, szatnie o okreslonych wymiarach,
etc.

Pozdr,

Pawel

5. Data: 2006-05-08 19:08:14

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Knutomaniak" <p...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
s.com...

> Nie w tym rzecz. Nie pytam o rozwiazania technologiczne. Zapytalem o
> wymagania, jakie stawia NFZ lub inna instytucja akceptujaca gabinet i
> dajaca mu zielone swiatlo.

ale to nie NFZ tylko SANEPID

6. Data: 2006-05-08 22:30:08

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" <p...@n...sig> napisał w wiadomości

> [...]
> Znajdziesz je na www.medilex.pl lub na www.dentonet.pl

> Najprościej zapytaj w swoim oddziale NFZ, jeżeli chcesz się w to pakować.

NFZ nie ma tu nic do rzeczy. Istotne jest czy ma to byc ZOZ czy praktyka
lekarska. W tym drugim przypadku zdaje sie ze dotad nie ma nowych przepisow
w odroznieniu od ZOZ-ow.
W razie potrzeby wiecej powiedza w nadzorze (w wie ul.czeresniowa)

7. Data: 2006-05-08 22:52:55

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Maksymowicz pisze 09-05-2006 00:30:

> [...]
> w odroznieniu od ZOZ-ow.
> W razie potrzeby wiecej powiedza w nadzorze (w wie ul.czeresniowa)

Też tak myślę (dzięki Bogu nie mam u siebie do czynienia z NFZ, więc w
praktyce sprawdzać tego nie muszę), ale z drugiej strony nie zdziwiłbym
się bardzo, gdyby NFZ zażyczył sobie np. drzwi wewnętrznych o szerokości
110 cm, albo ubikacji z podgrzewanymi deskami :-)
A pisząc o nadzorze masz na myśli sanepid? Od nich lepiej się nie
dowiadywać, tylko iść uzbrojonym w przepisy - słyszałem już o kilku
próbach wyegzekwowania od powstających praktyk wymogów dla NZOZ-ów.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

Tłumaczenie znaczeń z wyników badan moczu na angielski?
Podwyzszona temperatura, ogolne oslabienie
Rehabilitantka, kto może nią być?
Miód a cukrzyca
[WaW] Igły motylki - gdzie dostanę?[Pilne]