Przepraszam gazebo.

1. Data: 2009-02-01 22:43:27

Temat: Przepraszam gazebo.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomyliłam Cię z kimś z psd. Jest tam pare harpi, do których przez pomyłkę
zaliczyłam i Ciebie. Przepraszam. Nieszczęsny post kasuję, ale kto
ściagnął, to ściągnął..
Przepraszam.

2. Data: 2009-02-02 06:28:37

Temat: GAZEBO - tu masz calosc + moj komentarz (Re: Przepraszam gazebo.
Od: "Bluzgacz" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Pomyliłam Cię z kimś z psd. Jest tam pare harpi, do których przez pomyłkę
> zaliczyłam i Ciebie. Przepraszam. Nieszczęsny post kasuję, ale kto
> ściagnął, to ściągnął..
> Przepraszam.

Za co? Za to?
------------

Dnia Sun, 01 Feb 2009 20:48:19 +0100, gazebo napisał(a):

> przytrzynmj reka i lec do toalety :) na samym poczatku jak cie dotknalem
> to sie mi zdalo, ze ty zycia tu szukasz :) nic cie nie zniechceci, zadna
> obraza,

Obraza dotyka tylko tych, którzy w cichości ducha, w wyniku ataku, sami
przyznają słuszność obrażającym. Boli nie sam atak ze strony obrażającego,
lecz skuteczne złamanie w jego wyniku poczucia własnej wartości. Bardzo juz
dawno mi się to nie zdarzyło i mało prawdopodobne, aby mogło się znów
zdarzyc.
Więc twoje projekcje, co MNIE mogłoby lub powinno skutecznie obrazic sa
tylko odzwierciedleniem twoich własnych kompleksów, które w tobie bardzo
łatwo wyzwolic, wzmocnić i zamienić w tzw obrazę - ból łamania poczucia
twojej własnej wartości :-)

> pulchniesz w swoje :)

Tego nie rozumiem. Możesz przetłumaczyc?

> masz jakies nietypowe dna?

Tak, jako jedyna mam w nim dodatkowe wiązanie prócz mostków siarczkowych i
wiązan wodorowych - jest to ADM, anti-destruct mechanism.
Jest to coś, co pozwala traktować takie gówna, jak ty, jak... gówna, a nie
jak góry :-)

PS. Przepraszam resztę czytających za brzydkie słownictwo. ADM mi za mocno
działa :-)

-----------

Skoro juz zacytowalem tego posta to moze dodam cos od siebie.
Skasowalas go jedynie dlatego ze powiedziala ci o tym medea, wiec kurwa nie
pierdol i nie wciskaj kitow, ze powodowaly toba inne wzgledy.
Medea jest osoba szlachetna, ale zarazem bardzo naiwna i rozmawia z toba, a i
czesto stoi po twojej stronie, poniewaz ma jedna pierdolona misje: zmienic xxxlke.
Caly czas wydaje jej sie, ze jestes istota ktora co prawda ma skurwialy
charakter, ale jestes na tyle reformowalna, ze doszukuje sie w tobie
pozytywnych cech, lub probuje je wydobyc. Troche to na sile, bo wyglada to
tak, jakby malpie zaufac i powierzyc produkcje ukladow scalonych.
Poza medea zbytnim naiwno-glupim optymizmem w twoim kierunku pala Trener,
czesto michal i jeszcze pare innych osob, ale te najwiecej.
Im sie wydaje, ze ty nie jestes zla, kiedy jednoznacznie widac, ze ty nie
tylko jestes zla jako czlowiek, ale i zjebana. Masz zryty leb po prostu.
Gazebo nie powinien w ogole z toba rozmawiac, bo jestes calkowicie falszywa
pizda, skoro kilka osob musialo zareagowac abys odwolala i skasowala twoja
nieprzychylna opinie o danej osobie.
O czym to swiadczy?
1. O tym co wielokrotnie powtarzalem: nie masz charakteru i zasad, jestes
calkowicie z nich wyplukana, a wypowiedziane zdanie, przyrzeczone slowo itp
"instytucje" nie maja dla ciebie zadnego znaczenia czy swietosci. Jestes taka
jak ci przypasuje w danym watku, dla wlasnych potrzeb potrafisz nawijac
pierdoly i zmyslac niewiarygodne historie, tworzyc nowe mity na swoj temat.
2. Widac, ze ze slowami sie nie liczysz, a tym samym nie do konca wierzysz w
to co mowisz, a to juz podchodzi pod bycie pierdolnietym.
Rozumiem jeszcze jak ktos lamie prawo i obraza osobe publiczna znana z imienia
i nazwiska, to nawet jest wskazane o ile to mozliwe wycofac (skasowac) dana
wypowiedz i przeprosic.
3. Skoro nie wiesz co mowisz, tzn. ze pierdolisz co ci slina na jezyk
przyniesie a tym samym jestes zwykla przekupa. Zatem twoje slowa sa pozbawione
wszelkiej wiarygodnosci.
4. Jestes psychicznie niezrownowazona i niestabilna, masz wahania nastrojow,
co jest charakterystyczne dla twojego wieku (50tka na karku) i menopauzy, ale
takze dla schizoafektywnych dwubiegunowych (mania/depresja,histeria), czym
mozna tlumaczyc to, ze wyjebali cie z pracy (wg twojej wersji oczywiscie -
SAMA zrezygnowalas mitomano), bo sie nie nadawalas.

Poza tym: co to za tlumaczenie, ze pomylilas go z inna osoba? Pokurwilo cie,
za kogo ty masz innych idiotko? Slowa powiedzialas i mogl to byc ktokolwiek,
bo nie pisalas do osoby z imienia i nazwiska, tylko do osoby z pogladow
przyglupie. Skoro tak sobie ukladasz poglady, to gratuluje skrajnego kretynstwa.
Tyle w skrocie.

Do Gazebo:
podam ci na przykladzie.
Powiedzmy, ze prowadzisz w sieci ozywiona dyskusje na kontrowersyjny temat.
Dochodzi do naprawde powaznej i ostrej wymiany zdan. Walka toczy sie o poglady
i racje. Uzywasz mocniejszych argumentow, na co ten gosc (twoj przeciwnik w
dyskusji) okazuje sie zwykla pizda i nazywa Cie gownem.
Zdajesz sobie sprawe, ze w realu bys mu moze nawet wpierdolil, a na pewno bys
sie z nim nie zaprzyjaznil - jednym slowem: pelen unik, olac goscia, bojkotowac.
Ale nagle okazaloby sie, ze te wszystkie slowa, ta krytyka ciebie, twoich
pogladow, ktore broniles zaciecie, ale ktore towarzyszyly Tobie przez cale
zycie i byly wyznacznikiem Ciebie jako osoby, pochodza od twojego najlepszego
przyjaciela, ktory tez bral udzial w dyskusji ale wystepowal jako anonim i
obaj nie wiedzieliscie, ze wy to wy....
I z powodu tego, ze bylby to twoj przyjaciel, nagle odwolalbys swoje wszystkie
poglady, tylko po to, zeby sie pogodzic? Zrezygnowalbys z tego w co wierzysz itp?
Jezeli tak, to jakbys to nazwal? Serwilizmem, kurestwem, czy ogolnie: zenada w
chuj?
Bo wtedy spelnialbys przynajmniej 2-3 punkt z 4 tu zaprezentowanych.
I nie wierz xxxlce, bo ona nie ma przyjaciol, poniewaz nie kazdy lubi byc
ruchany jednostronnie. Zapytaj, dlaczego jedna z grupowiczek sie juz tak nie
"przyjazni" z xxxlka, kiedy jeszcze niedawno sobie slodzily tak jak teraz to
robia z medea (a co zapewne sie skonczy podobnie).

Pozdrawiam

Bluzgacz

3. Data: 2009-02-02 06:48:01

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

[...]

to musi byc jakas gra :]

--
The Gnome

4. Data: 2009-02-02 09:03:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:
> [...]
>
> to musi byc jakas gra :]

Mamy Cię, gazebo! ;)

Ewa

5. Data: 2009-02-02 09:18:16

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> Medea jest osoba szlachetna, ale zarazem bardzo naiwna i rozmawia z toba, a i
> czesto stoi po twojej stronie, poniewaz ma jedna pierdolona misje: zmienic xxxlke.

Nie czuję się tu dobrze rozpracowana. Nie chcę nikogo zmieniać. Co
najwyżej siebie. Nie uważam się ani za osobę jakoś szczególnie naiwną,
ani tym bardziej za szlachetną.

Do XL mam taki sam stosunek, jak do wszystkich ludzi w necie - staram
się zachowywać zdrowy dystans. Na XL skupiam się bardziej, bo dużo pisze
o sobie i robi to wprost, nie wszystkich na to stać.

Ewa

6. Data: 2009-02-02 09:50:55

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

[...]
> pisze o sobie i robi to wprost, nie wszystkich na to stać.

to nie takie trudne, gdy się ma do powiedzenia o sobie same miłe rzeczy ;D

saulo

7. Data: 2009-02-02 09:53:06

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> to nie takie trudne, gdy się ma do powiedzenia o sobie same miłe rzeczy ;D

Pozornie, bo przecież - sam widzisz - nie wszystko jest odbierane jako
"miłe" (np. rozmowa z "babą" od piesków itp.).

Ewa

8. Data: 2009-02-02 10:01:03

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> Pozornie, bo przecież - sam widzisz - nie wszystko jest odbierane jako
> "miłe" (np. rozmowa z "babą" od piesków itp.).

cóż z tego, skoro to utwierdza w samouwielbieniu, zamiast obudzić jakąś
wątpliwość

powiedz mi, dlaczego w necie samouwielbienie i ekshibicjonizm nie budzą w
tobie niechęci (pomijam już same przekazywane treści),
mimo że w realu by cię odrzucały/żenowały (jak każdego)?

saulo

9. Data: 2009-02-02 10:24:37

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> [...]
> w tobie niechęci (pomijam już same przekazywane treści),
> mimo że w realu by cię odrzucały/żenowały (jak każdego)?

wtracajac sie: nie narusza naszej przestrzeni

--
The Gnome

10. Data: 2009-02-02 11:04:10

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

gazebo<g...@c...net>

[...]
> wtracajac sie: nie narusza naszej przestrzeni

narusza, tylko mniej - poziom naruszenia zależy od poziomu zaangażowania w
"życie grupy"

saulo

Chorwacka wioska
Co powie Wódz?