GDZIE kupić dywan (Warszawa)

1. Data: 2004-11-15 16:37:25

Temat: GDZIE kupić dywan (Warszawa)
Od: "MW" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Szukam dobrego sklepu (Warszawa - najchętniej Praga, Grochów, Targówek,
Ząbki), gdzie mógłbym kupić dywan, zależy mi żeby był duży wybór i w miarę
tanio (wykluczam markety typu Praktiker, Obi).

Dzięki za pomoc,
Marcin

1. Data: 2004-11-16 13:05:12

Temat: Re: GDZIE kupić dywan (Warszawa)
Od: Izza <i...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MW wrote:

> [...]
> Ząbki), gdzie mógłbym kupić dywan, zależy mi żeby był duży wybór i w miarę
> tanio (wykluczam markety typu Praktiker, Obi).

przy skrzyzowaniu woronicza-woloska jest sklep (w budynkach magazynow -
jadac woloska w kierunku od galerii mokotow do woronicza przed woronicza
sie skreca w lewo (za stacja benzynowa) i jest niepozorny sklepik z
dywanami. sklepik ma duzy wybor, ceny niezbyt wygorowane i super mila
obsluge - osobiscie jak mamy kupowac dywany (kupowalismy chodnik do
przedpokoju i dywan do pokoju) to wlasnie tam bylo najszybciej i najlepiej,
nie mowiac juz o tym, ze chyba nawet najtaniej.

Iza

1. Data: 2004-11-18 18:58:50

Od: "Rodi" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MW" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ząbki), gdzie mógłbym kupić dywan, zależy mi żeby był duży wybór i w miarę
> tanio (wykluczam markety typu Praktiker, Obi).

Hi

Ja proponuje salon na Dolnej 55
Maja wielka sale wystawowa. Duzo wzorow.
Bardzo mila obsluga. Sami (chetnie) przezucaja dywany w celu obejrzenia.
Malo tego nie kreca nosem jak czlowiek ma dylenmat i sie zastanawia dlugo

Ja wlasnie tam (chyba) sie zdecyduje na zakup

Pozdrawiam
Rodi

kaloryfer
kamien na wannie akrylowej
odkurzacz Zelmera
No i doczekałem się :[ zwulkanizowana folia na bramie garażowej
Kuchenka z płytą ceramiczną - ile energii?