GRAJ W GRY I ZARABIAJ KASE

1. Data: 2005-08-23 09:41:55

Temat: GRAJ W GRY I ZARABIAJ KASE
Od: "jh" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie Prizee jest 12 świetnie zrobionych gierek z ładną grafiką w których
można wygrać po parę euro centów (kilka z nich można wypróbować nie
rejestrując się). Dziennie wychodzi się przynajmniej na 20 euro centów!!! Na
innych stronach oferujących zarabianie, trzeba klikać na jakieś durne bannery,
których dziennie jest po 2 lub 3 i warte są jakieś śmieszne 0,1 grosza! Tutaj
za każdą grę najmniej możemy wygrać 1 centa czyli ponad 4 grosze! Jeśli lubisz
grać na takich stronach jak miniclip lub neodelight to jest to dla Ciebie
świetny sposób na podwyższenie sobie kieszonkowych, przy tym dobrze się
bawiąc, gdyż gry są naprawde świetne . Ta strona nie oszukuje (wysyłają
upominki [w tym czeki ], które można zamówić w zakładce gifts). Gdyby to był
kicz to bym się tak nie rozpisywał . Do tego są do wykonania ciekawe questy,
za które dostaje się dodatkowe pieniądze i specjalne gry (wszystko opisane
poniżej). Do tego za aktywność na stronie (pisanie czegoś na forum itp.)
dostaje się rangi i z czasem (dosyć krótkim 10-30 dni) zostaje się VIP-em,
najpierw srebrnym a potem złotym. Gdy zostajemy VIP-em otrzymujemy dostęp do
dodatkowych gierek i masę innych korzyści. Chętnie pomogę każdemu, jeśli tylko
będzie chętny do grania na tej stronie i przy rejestracji poda mój nick .
Jeżeli podoba wam się ten poradnik to zachęćcie mnie do rozwijania go i
załóżcie swoje konto na tej stronie . A jeżeli doczytaliście aż tutaj, to
napiszcie jakiś komentarz

REJESTRACJA

http://www.prizee.com/?refer=Tomrod18

Na początek klikamy na górze strony na flagę angielską (obok prezenciku)(żeby
zmienić język z francuskiego). Potem klikamy na "Register Now" i wpisujemy :

http://www.prizee.com/?refer=Tomrod18

w pierwsze pole: Nick jaki będziemy mieli
w drugie pole: Swoje hasło niezbędne do zalogowania
w trzecie pole: Ponownie to samo hasło co wyżej
w czwarte pole: Nasz E-mail
w piątym polu wybieramy "Poland" (chyba, że jesteśmy z innego kraju)
i w szóstym polu zostawiamy nick osoby polecającej (tomrod18)

Następnie klikamy na Ok i logujemy się na konto (jeżeli nie chce się zalogować
to najpierw odbieramy pocztę i klikamy na link)

BUBBLY TEAM

Bubbly - Firmowa rybka Prizee. Występuje w grach: Ricochets, Waterbubbles,
Sarcophagus, Sinkyfrog Ticket, The Lost Temple, Surf Paradise, Bubbly Ticket i
Cui Cui. Oprócz tego możemy z nią pogadać i otrzymać ciekawe bonusy (patrz.
Bubbly phrases, czyli co powiedzieć do Bubbly'ego

Sinkyfrog - Zabawna żaba. Występuje w grach: Sinkyfrog's Ark, Ricochets,
Waterbubbles (podczas quest'a), Cocktail, Surf Paradise, Sinkyfrog Ticket, The
Lost Temple, Sarcophagus i Buccaneer (podczas jednej z misji)

Snuggy - Ulubieniec młodszych - słodki króliczek. Występuje w grach:
Ricochets, Guardian Angel, Snuggy Ticket, Sarcophagus, Sinkyfrog Ticket,
Buccaneer, Surf Paradise i The Lost Temple

Diabolo - Bardzo fajny diabełek. Występuje w grach: Ricochets, Diabolo Ticket,
Sarcophagus, Sinkyfrog Ticket, The Lost Temple i Surf Paradise.

POSZCZEGÓLNE GRY

DARMOWE GRY

Są to gry, w które codziennie możemy zagrać określoną ilość razy nie ryzykując
przy tym, że ubędzie nam pieniędzy z naszego kuferka. No i oczywiście możemy w
nich wygrać od paru centów do wielkich kwot (jackpoty)

Sinkyfrog's Ark
Opis: Skaczemy żabą z platwormy na platwormę używając myszki. Po drodze
zbieramy kwiatki i unikamy ptaków. Uważamy także na podwyższający się poziom
wody. Na ostatniej platwormie znajdziemy zwierzaka, którego zabieramy na arkę
ratując go przy tym przed utonięciem.

Typ: Platwormówka
Gier na dzień: 1
Szansa na wygraną: ****

Ricochets
Opis: Klikamy na play i wybieramy postać która rzuci kamykiem i w ten sposób
zrobi tzw. "kaczki"
Wygrane:

0-4 kaczki: 0 centów
5 kaczek: 1 cent
6 kaczek: 2 centy
7 kaczek: 5 centów
8 kaczek: 10 centów
9 kaczek: 20 centów
10 kaczek: 1 Euro

Typ: Losowa
Gier na dzień: 1
Szansa na wygraną: ***

Waterbubbles
Opis: klikamy na play i patrzymy na żyjątka. Trzy takie same oznaczają wygraną
określoną w tabelce nad przyciskiem play (podczas gry)

Typ: Losowa
Gier na dzień: 3
Szansa na wygraną: **

Guardian Angel
Opis: W tej grze naszym zadaniem jest takie poukładanie strzałek na drodze
Snuggy'ego, żeby zebrał on wszystkie marchewki, żetony i warzywa (niezbędne do
zdobycia jackpota). Snuggy zatrzymuje się po zebraniu ostatniej marchewki.

Typ: Logiczna
Gier na dzień: 1
Szansa na wygraną: ***

Cocktail
Opis: Musimy "zdrapać" shakera, który znajduje się po prawej stronie. 2 takie
same owoce oznaczają wygraną określoną w tabelce

Typ: Losowa
Gier na dzień: 3
Szansa na wygraną: ***

Intruder
Opis: Jesteśmy jakimś tajnym agentem i zostajemy przeniesieni na wojnę
blobs'ów. Prawie każdy etap składa się z dwóch plansz i trzeciej, z której się
teleporujemy. Na pozostałych planszach musimy zniszczyć wszystkie skrzynki i
przeciwników (np. zielonych galaretek lub latających robotów). Zniszczenie
wrogo nastawionych istot jest niezbędne, aby dostać się do następnej planszy,
a w skrzynkach ukryte są "butelki" z kolorowymi płynami. Gdy zbierzemy 5
butelek w jednym kolorze to uzupełni nam się pasek po prawej stronie i
dostaniemy bonusa pieniężnego. Od czasu do czasu trafimy też na dziwne kółka
na podłodze. Gdy w nie wejdziemy zostaniemy przeteleportowani w sekretne
miejsce np. z Black Dragonem (patrz Jackpoty) lub do następnej planszy.

Typ: Zręcznościowa
Gier na dzień: 1
Szansa na wygraną: ****

Prism
Opis: Naszym zadaniem jest opróżnienie "zbiornika z piłkami", poprzez takie
spuszczanie piłek, aby na dole dotykały się przynajmniej 3 piłki w takim samym
kolorze. Wtedy te kilka piłek zniknie. Są także złote piłki w których czasami
są ukryte bonusy. Aby je zniszczyć, należy spowodować aby w ich pobliżu
zniknęło kilka piłek i powtórzyć tą czynność kilkakrotnie.

Typ: Logiczna
Gier na dzień: 1
Szansa na wygraną: ****

Snuggy Ticket
Opis: W tej grze musimy "zdrapać" koszyk Snuggy'ego. Jeśli znajdziemy tam
marchewkę/ki wygraliśmy sumę określoną w tabelce.

Typ: Losowa
Gier na dzień: 3
Szansa na wygraną: **

Diabolo Ticket
Opis: W tej grze musimy "zdrapać" 9 pól znajdujących się obok Diabolo. Jeśli
znajdziemy 3 takie same obrazki pod rząd (pionowo lub poziomo) wygraliśmy sumę
określoną w tabelce.

Typ: Losowa
Gier na dzień: 3
Szansa na wygraną: ***

Buccaneer
Opis: W tej grze jesteśmy Snuggy'm i odkrywamy sekrety wyspy (po więcej patrz
zakładkę BUCCANEER)

Typ: Przygodowa
Gier na dzień: 1
Szansa na wygraną: ****

Sarcophagus
Opis: W tej grze musimy "zdrapać" głowę mumii. Jeżeli znajdziemy tam
skarabeusza to wygramy nagrodę określoną w tabelce.

Typ: Losowa
Gier na dzień: 3
Szansa na wygraną: ***

Sinkyfrog Ticket
Opis: W tej grze musimy "zdrapać" skrzynkę, na której pływa żaba. Jeżeli
znajdziemy tam coś innego niż cegłę i ciężarek to wygramy nagrodę określoną w
tabelce.

Typ: Losowa
Gier na dzień: 3
Szansa na wygraną: **

2. Data: 2005-08-23 11:35:09

Temat: Re: GRAJ W GRY I ZARABIAJ KASE
Od: sushi <sushi@bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-23 11:41, Osobnik znany jako jh nabazgrał:

> Na stronie Prizee jest 12 świetnie zrobionych gierek z ładną grafiką w których

a umie czytać ?
http://www.prizee.com/en/voir_aide_675_2_SG93IGNhbiB
JIGdldCBzcG9uc29yZWVzID8=.html

wg. mnie tam jest napisane ze spamowanie jest niedozwolone - coprawda
nie ma nic o blokowaniu konta - ale...napisać do nich nie zaszkodzi.

--
sushi

Doskonały i prosty przepis na placek drożdzowy ze sliwkami
Z pl.misc.militaria - jabłak na grillu by Fishman ;-)
Złe siedzi w kuchni.
Co jadlem?
Ustrojstwo do naleśników