GRATIS ściągi na maturę - polski

1. Data: 2000-04-26 22:34:24

Temat: GRATIS ściągi na maturę - polski
Od: "Bartek Borowski" <v...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Sam w zeszłym roku miałem okazję zdawać maturę....
To niesamowicie ważne wydarzenie w życiu człowieka
i wiele może od niego zależeć.
Pamiętaj że dobrze zdana matura to pół sukcesu na egzaminach wstępnych
na wybraną uczelnię
- a którz chciałby ich nie zdać....

Ściągi pisane były przez moją mamę polonistkę.... (i chwała jej za to:)
Więc nie ma mowy o jakiś przedrukach czy też niepewnych opracowaniach.

Napisz, a przyślę Ci ściągę
v...@p...wp.pl

Przepraszam za spam, jednakże większość ludzi w internecie to ludzie młodzi o bardzo
zróżnicowanych zinteresowaniach.... - bardzo
przepraszam i proszę o łaskawość ;-)

25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl