GRUPA KRWI

1. Data: 2002-11-20 13:12:33

Temat: GRUPA KRWI
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy grupa A1 Rh minus jest rzeczywiście tak rzadka jak ostatnio
usłyszałam? czy to znaczy że gdy będę jej potrzebować, to mam małe
szanse...?
Pozdrowienia Ania.

2. Data: 2002-11-20 14:03:36

Temat: Re: GRUPA KRWI
Od: "109176" <a...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

--
"Ania" <a...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Witam, czy grupa A1 Rh minus jest rzeczywiście tak rzadka jak ostatnio
> usłyszałam? czy to znaczy że gdy będę jej potrzebować, to mam małe
> szanse...?

Ja mam tez A rh- i to wcale nie jest taka rzadka grupa, ok 6% ludnosci w
Europie ja ma. Tak przynajmniej jest napisane w ksiazeczce, ktora dostalam w
mojej stacji krwiodawstwa.

Pozdrawiam
Ania

GG 5287751
ICQ 168374238

3. Data: 2002-11-20 14:12:50

Temat: Odp: GRUPA KRWI
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik 109176 <a...@g...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:arg4o0$d6p$...@n...gazeta.pl...

4. Data: 2002-11-20 14:47:30

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam, czy grupa A1 Rh minus jest rzeczywiście tak rzadka jak ostatnio
> usłyszałam? czy to znaczy że gdy będę jej potrzebować, to mam małe
> szanse...?
> Pozdrowienia Ania.

no nie da sie ukryc, ze jesli sa w stacji problemy z krwia to jest to
najczesciej A Rh minus...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

5. Data: 2002-11-20 18:14:46

Od: "109176" <a...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Dobra, ja oddaje regularnie krew, wiec jakby co, to wiesz...:)))
W ostatecznosci zawsze mozesz wziac O Rh-

Ania

6. Data: 2002-11-20 18:23:20

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam, czy grupa A1 Rh minus jest rzeczywiście tak rzadka jak ostatnio
> usłyszałam? czy to znaczy że gdy będę jej potrzebować, to mam małe

Jakby co zawsze mozesz wyslac maila o tresci "potrzebna krew NATYCHMIAST"
albo cos w tym stylu, przy czym pamietaj: bardzo wazne jest, zeby w tym
mailu NIE umieszczac informacji, gdzie ta krew jest potrzebna ani daty
zadnej. Masz w 100% pewne, ze ogloszenie to 159 razy okrazy kule ziemska a
pod podany numer telefonu ludzie beda dzwonic jeszcze pare lat po twoim (tfu
tfu tfu!) zejsciu...

Powyzsze jest sprawdzone w praktyce, niestety. Z tego co wiem, rodzice tego
biednego dziecka z ogloszenia juz nawet numer telefonu zmienili, a
ogloszenie krazy nadal i nic nie wskazuje na to, zeby przestalo.

J.

7. Data: 2002-11-20 22:26:53

Od: Albert Jacher ChosenByGod <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 20 lis 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:argjr8$18q$1@news.tpi.pl :

> [...]
> albo cos w tym stylu, przy czym pamietaj: bardzo wazne jest, zeby w tym
> mailu NIE umieszczac informacji, gdzie ta krew jest potrzebna ani daty

A najlepiej jest zatytulowac taki post wszysto wyjasniajacym: "pomocy!!!!"
;-)

--
Albert Jacher, WiseChosenByGod, WiseChosenByWakanAlo, MadryPrzezBogaWybrany
http://albertanism.freezope.org/pl/ (%) http://albertan.republika.pl/

8. Data: 2002-11-20 22:28:26

Od: Albert Jacher ChosenByGod <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 20 lis 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:arg4o0$d6p$1@news.gazeta.pl :

> Ja mam tez A rh- i to wcale nie jest taka rzadka grupa, ok 6% ludnosci
> w Europie ja ma. Tak przynajmniej jest napisane w ksiazeczce, ktora
> dostalam w mojej stacji krwiodawstwa.

A jaki procent ma grupe B Rh- w/g tamtej ksiazeczki, prosze?

--
Albert Jacher, WiseChosenByGod, WiseChosenByWakanAlo, MadryPrzezBogaWybrany

9. Data: 2002-11-20 22:29:50

Od: "Piotr" <l...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

NATYCHMIAST"

> A najlepiej jest zatytulowac taki post wszysto wyjasniajacym: "pomocy!!!!"

nienormalni! I po prostu gupi! Najlepiej zjechac kogos kto po prostu chciał
pomoc..

10. Data: 2002-11-21 00:31:33

Od: "109176" <a...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

> A jaki procent ma grupe B Rh- w/g tamtej ksiazeczki, prosze?

prosze bardzo: 2 procent

jeszcze jakies inne grupy (krwi:) cie interesuja??

Pozdrawiam
Ania

GG 5287751
ICQ 168374238