GWno tak z troski?

1. Data: 2022-01-24 18:36:36

Temat: GWno tak z troski?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomo, że nie, bo rzecz wiadoma była od początku - czekali tylko na dobry
moment, aby zrzucić winę na PiS.
Jednak dobre i to, jeśli ktokolwiek z tego powodu wreszcie się dobierze
mordercom z kowidowych oddziałów śmierci, gdzie na ścianach, w drodze do
oddziałów z respiratorami, wiszą strzałki ,,VIA MORTEM"
Dobrze by było, żeby upomniano się też o zamordowane ciężarne kobiety, jak
np. o tą biedaczkę z Pszczyny...

,,Po tekście "Wyborczej" rzecznik praw obywatelskich prof. Marcin Wiącek
chce wyjaśnień od Ministerstwa Zdrowia w sprawie oddziałów covidowych, na
których umierają niemal wszyscy pacjenci podłączeni do respiratora. Resort
Adama Niedzielskiego i NFZ milczą."

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

2. Data: 2022-01-24 18:47:35

Temat: Re: GWno tak z troski?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.01.2022 o 18:36, XL pisze:

> oddziałów z respiratorami, wiszą strzałki ,,VIA MORTEM"

Jasne, powinno im się dobrać do dupy.  Także za takie błędy. Gdzie wiszą
takie strzałki, w którym szpitalu?

> [...]
> których umierają niemal wszyscy pacjenci podłączeni do respiratora. Resort

I słusznie! Niech żyją wolne media!

W Do Rzeczy do tej pory o tym nie napisali.

--
Ewa

3. Data: 2022-01-24 20:39:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Jasne, powinno im się dobrać do dupy.  Także za takie błędy. Gdzie wiszą
> takie strzałki, w którym szpitalu?

Speszyli for ju (jeno przewiń lzawą piosnkę na początku, aż zacznie się
wywiad) - dowiesz się z tej opowieści:
https://rumble.com/vsd1vd-materia-na-prob-istoty-jak
-schodz-niezaszczepieni-pacjenci.html
Może to przekażesz znajomemu czynnikowi? Masz pono możliwość. On ci tam
pewnie opowiada historie chwalebnej walki o życie pacjenta kowidowego, po
ktorych mu ego puchnie, gdy widzi w twoich oczach jeszcze większe
uwielbienie dla siebie-bohatera ?

> I słusznie! Niech żyją wolne media!
>
> W Do Rzeczy do tej pory o tym nie napisali.

No i dobrze - jeszcze ich GW posądzi o plagiat ?

4. Data: 2022-01-24 20:56:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.01.2022 o 20:39, XL pisze:

> Speszyli for ju (jeno przewiń lzawą piosnkę na początku, aż zacznie się
> wywiad) - dowiesz się z tej opowieści:
> https://rumble.com/vsd1vd-materia-na-prob-istoty-jak
-schodz-niezaszczepieni-pacjenci.html

No i nie dowiedziałam się. Muszę przesłuchać całość tych bredni, żeby
się dowiedzieć, gdzie ten błędny napis wisi?

> [...]
> pewnie opowiada historie chwalebnej walki o życie pacjenta kowidowego, po
> ktorych mu ego puchnie, gdy widzi w twoich oczach jeszcze większe

Bohatera to robi z siebie ten pan, który opowiada w tym filmiku. Nawet
na podłączaniu urządzeń zna się lepiej niż personel medyczny. Szacun.

--

Ewa

5. Data: 2022-01-24 21:10:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

-schodz-niezaszczepieni-pacjenci.html

> No i nie dowiedziałam się. Muszę przesłuchać całość tych bredni, żeby
> się dowiedzieć, gdzie ten błędny napis wisi?

Ja Ci tego nie powiem, gdzie - bo gdy materiał zostanie usunięty, a ze
ścian już pewno został, to tylko mnie oskarżą. He he. Słuchaj cierpliwie.
Pocieszę cię, że w pocz. częsci.

> Bohatera to robi z siebie ten pan, który opowiada w tym filmiku. Nawet
> na podłączaniu urządzeń zna się lepiej niż personel medyczny. Szacun.

Nie zmieniaj tematu. Czemu nie chcesz posłuchać RELACJI EX PACJENTA?

6. Data: 2022-01-25 16:58:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.01.2022 o 21:10, XL pisze:

-schodz-niezaszczepieni-pacjenci.html

> Ja Ci tego nie powiem, gdzie - bo gdy materiał zostanie usunięty, a ze
> ścian już pewno został, to tylko mnie oskarżą. He he. Słuchaj cierpliwie.
> Pocieszę cię, że w pocz. częsci.

To ja Ci powiem. Nigdzie takiej kartki by nie wywiesili, bo w szpitalach
raczej wiedzą jak poprawnie to napisać.

> Nie zmieniaj tematu. Czemu nie chcesz posłuchać RELACJI EX PACJENTA?

Facet normalnie kłamie od początku do końca. Możesz to nazwać delikatnie
konfabulacją, jeśli wolisz.

Z zaostrzeniem astmy oskrzelowej trafił do szpitala, he he.

Słyszałam już o takich, co to na łożu śmierci upierali się, że to nie
covid ich wykańcza.

A osobiście znam takiego, co to za żadne skarby nie uda się na test,
chociaż kaszle i kaszle. Bo covidu nie ma.

--
Ewa

7. Data: 2022-01-25 17:24:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
>
> A osobiście znam takiego, co to za żadne skarby nie uda się na test,
> chociaż kaszle i kaszle. Bo covidu nie ma.

I już SIĘ uspokoiłaś, to najważniejsze :)

8. Data: 2022-01-26 11:50:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.01.2022 o 17:24, XL pisze:

> I już SIĘ uspokoiłaś, to najważniejsze :)

Świadomość istnienia notorycznych kłamców i konfabulatorów, zwłaszcza
takich z szerszym zasięgiem, wcale mnie nie uspokaja. Możesz mieć tę
pewność i się tym cieszyć.

BTW Że dzieje się źle w szpitalach, to ja wiem, niekoniecznie od tego
pana, co to nie umie przyznać, że miał covid.

--
Ewa

Szczepany bez odporności.
A w wyszczepionym w czambuł Izraelu...