Gabinet stomatologiczny we Wrocławiu

1. Data: 2005-06-02 05:13:56

Temat: Gabinet stomatologiczny we Wrocławiu
Od: tommy di simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadę na kilka dni do Polski i mam klawiaturę do przeglądu. Czy mógłby
ktoś polecic mi gabinet, w którym - oprócz delikatności i uczucia -
oferowanoby również zabieg pod narkozą ?
Zobowiązany z góry dziękuję

2. Data: 2005-06-02 07:15:37

Temat: Re: Gabinet stomatologiczny we Wrocławiu
Od: "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tommy di simone" napisał ...

> Czy mógłby ktoś polecic mi gabinet, w którym - oprócz delikatności i
> uczucia

Uczucia to chyba nie u stomatologa trzeba szukać. :-)))

Pozdrawiam !
Mała Mi

3. Data: 2005-06-02 20:56:43

Od: Adam <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi napisał(a):
> Użytkownik "tommy di simone" napisał ...

> Uczucia to chyba nie u stomatologa trzeba szukać. :-)))

jak to nie? 'a tititi bobaśku.. a telaź beź źnieciulonka wyrwiemy
ósiemke... nić nić, ze dwie godziny i juź bobasiek idzie domciu...

:)

(piąąąątek) (no prawie)

--
Z domu, na newsy, pisze dla Was

Adam

Pozdrowienia!

4. Data: 2005-06-02 23:02:20

Od: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam wrote:

> jak to nie? 'a tititi bobaśku.. a telaź beź źnieciulonka wyrwiemy
> ósiemke... nić nić, ze dwie godziny i juź bobasiek idzie domciu...
>
> :)

Brrrr, aż mnie zimny dreszcz przeszedł:)

--
w adresie użyj zamiast pełnej nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj.
"wp" Pozdr.

szukam gastrologa
Co to za bąbel? [zdj]
BSM ?? :)
jakie badanie krwi przy podejrzeniu alergii ?
Gruczolak przysadki.