Gadulstwo w lutym

1. Data: 2000-03-02 12:57:44

Temat: Gadulstwo w lutym
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto czołówka gadulcow na pl.rec.ogrody w lutym:

Krzysztof Marusiński 81
Piotr Siciarski 67
Dorota Nowicka 53
basia 51
Rafał Wolski 44
Krzysztof Koterba 29
Małgorzata Wrzosek 28
Bogusław Radzimierski 27
Jerzy Zając 23
Katarzyna Sala (Gamon', robal) 22
Misiek 22
Janusz Czapski 21
Staszek Nowak 21
Sławomir Siudziński 20
Maciej Szmit 17
Andrzej Opejda 15
Dariusz Pakosz 15
Jan Turulski 15
Krzysztof Wilk 15
Witold Jan Pepłowski 14
Jacek Kaliszan 13
Sunnie 13
Jagoda 12
Edyta Szajnóg 10
Joanna 10

Uwaga: niekoniecznie ilosc idzie w jakosc.
Zapraszam do zabrania glosu rowniez dotychczasowych, czesto
wieloletnich, czytaczy. To nie boli :-)

Calosc listy pewnie Rafal umiesci na naszej stronie ale dopiero gdy mu
to zestawienie podesle, a to stanie sie dopiero, gdy zostanie spowrotem
uruchomiona moja skrzynka :-(

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

2. Data: 2000-03-03 00:05:37

Temat: Re: Gadulstwo w lutym
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorocie przypominam, że kto dostał się do Pierwszej Trójki - ma obowiązek
pokazania swojej twarzy na stronach Krzyśka Marusińskiego.
:-)

Pozdrowienia
p...@r...pl

3. Data: 2000-03-03 05:55:07

Temat: Odp: Gadulstwo w lutym
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:89mvon$p7i$...@a...webcorp.com.pl...
> Dorocie przypominam,

A ja uświadamiam, że jest już w "elicie" :-).
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

4. Data: 2000-03-03 12:17:00

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Hmmmm....z pewna doza zdziwienia ujrzalam sie tak wysoko w rankingu.
sama nie wiem, co mam o tym myslec. to przez te kaktusy...
Dorota

Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

5. Data: 2000-03-05 04:58:41

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dorocie przypominam, że kto dostał się do Pierwszej Trójki - ma obowiązek
> pokazania swojej twarzy na stronach Krzyśka Marusińskiego.

Chodzi o galerię bywalców grupy na
http://ogrod.to.jest.to/ogrody/plrecogr.htm

Dla niektórych przygotowałem już nawet miejsca :-)

Im zdjęcie przyjdzie wcześniej tym nadawca może liczyć na lepszy retusz :-),
chociaż wiem, że w przypadku Doroty, żaden retusz nie jest potrzebny .
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

6. Data: 2000-03-05 18:33:11

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uwaga: niekoniecznie ilosc idzie w jakosc.
> Zapraszam do zabrania glosu rowniez dotychczasowych, czesto
> wieloletnich, czytaczy.

Cześć, witam serdecznie wszystkich grupowiczów.

>To nie boli :-)

- oj boli i to jak, szczególnie, kiedy okaże się, że ktoś nie istnieje w
świadomości innych osób. Dotychczas tylko czytałem wiadomości ale zdarzyło
mi się udzielić kilku porad indywidualnych na priv. Ku mojemu zdziwieniu
przy wymianie kompa i przegrywaniu danych z dysku ni stąd ni zowąd pojawiły
się na ekranie całe moje dotychczasowe wypociny, które jak się okazało ani
na milimetr nie wysunęły się poza mój komputer (Outlook Express). W
pośpiechu zrobiłem głupstwo i już tych kilkudziesięciu listów nie
odzyskałem. Ale właśnie to skłoniło mnie do wyjścia z ukrycia oraz
oczywiście, apel Krzyśka.
Ja Was praktycznie znam wszystkich, więc kolej na mnie.
Nazywam się Jerzy Nowak, jestem "ogrodnikiem - raczej działkowcem" od
dziecka stąd moje prawie 40-letnie doświadczenie w uprawie i pielęgnacji
działki, którym chętnie będę służył, jeśli na to pozwolicie.
Zacząłem wprawdzie udzielać porad już przedwczoraj, ale zbytnio się nie
afiszowałem, ponieważ stosuję zasadę z poniższego wierszyka (jedynego?
najlepiej) zapamiętanego z lat dzieciństwa:

Rak z wizytą wchodzi tyłem,
Uwalany mocno iłem,
Dziwuje się zgromadzenie
Cóż to znowu za wchodzenie?
Ja już wolę, rzekł mój sposób
Od zwyczaju Takich osób
Co nie wiedząc jak tam będzie?
Najpierw nos wtykają wszędzie.

Przepraszam, autora nie pamiętam.
Aha, będę używał podpisu Jerz (co nie oznacza jeża), bo wielu jest Jurków na
tej grupie.

Pozdrawiam Wszystkich uczestników i czytaczy grupy
i przyłączam się do apelu Krzyśka.
Proponuję ustanowić swoistą "amnestię" w marcu i odpuścić grzech nie
ujawniania się wszystkim czytaczom w zamian za odstąpienie od "lustracji",
byle tylko zaczęli pisać.
Kurcze pieczone, ...to już nie boli.
PS
Tak naprawdę to nie cierpię pisać listów (moja żona wie coś na ten temat).

7. Data: 2000-03-06 05:47:48

Temat: Re: Odp: Gadulstwo w lutym
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" wrote:
> Im zdjęcie przyjdzie wcześniej tym nadawca może liczyć na lepszy retusz :-),
> chociaż wiem, że w przypadku Doroty, żaden retusz nie jest potrzebny .

:-o Czyzbys juz mial okazje poznac ja osobiscie? Zawsze na pierwszym
miejscu, nie tylko w gadulstwie? :-(

:-D

8. Data: 2000-03-06 05:54:06

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

jerz wrote:
> Dotychczas tylko czytałem wiadomości [...]
> Ja Was praktycznie znam wszystkich,[...]
> Zacząłem wprawdzie udzielać porad już przedwczoraj, ale zbytnio się nie
> afiszowałem,

Nie musiales sie afiszowac, stali czytacze grupy i tak Cie juz
zauwazyli. A za przedstawienie sie pieknie dziekujemy i prosimy o
polubienie pisania listow, chocby krociutkich. Tym bardziej, ze masz
takie doswiadczenie.

Witam miedzy piszacymi :-)

> Proponuję ustanowić swoistą "amnestię" w marcu i odpuścić grzech nie
> ujawniania się wszystkim czytaczom w zamian za odstąpienie od "lustracji",
> byle tylko zaczęli pisać.

Nic dodac nic ujac :-)

9. Data: 2000-03-06 07:15:06

Temat: Odp: Odp: Gadulstwo w lutym
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...

> :-o Czyzbys juz mial okazje poznac ja osobiscie? Zawsze na pierwszym
> miejscu, nie tylko w gadulstwie? :-(

Nie miałem jeszcze tej przyjemności, chociaż bardzo żałuję :-)
Co do retuszu, wiem, że żadna z dziewczyn "na grupie", takowego nie
potrzebuje. Tylko jedną dziewczynę musiałem sporo podretuszować, bo jej
buzia, wcześniej, nie nadawała się do prezentacji.
Chodzi oczywiście o robala :-)
Z płci brzydkiej, sporo namęczyłem się nad sobą :-).
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

10. Data: 2000-03-06 08:55:47

Temat: Re: Odp: Odp: Gadulstwo w lutym
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" wrote:
> Z płci brzydkiej, sporo namęczyłem się nad sobą :-).

Ufff! Dobrze, ze nie napisales: ...nad Toba :-)
A moglbys sie jeszcze pomeczyc troche nad Slawkiem Siudzinskim? Bo
zdjecie jest a jakoby go nie bylo - daje zly przyklad nastepnym
kandydatom do pocztu :-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

hipeastrum
[Fwd: Egzoty]
Doświetlanie roślin
Fauna & Flora w Internecie - ciekawy serwis WWW
Pytanko dotyczące Dalii