Garnki

1. Data: 2003-06-29 22:49:13

Temat: Re: Garnki
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> No to musza troszke poczekac bo stalam sie posiadaczka wlasnie nozy
> Solingen. Takich z drewniana raczka. Nawet juz mam plaster na lapie -
> kto by pomyslal ze bedzie ostre, nie? ;-)

A ja bardzo dziękuję, właśnie się przymierzam do kupna porządnych noży. Jak
znalazł!

Pozdrawiam
Lama

1. Data: 2003-06-30 07:29:32

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik a...@p...onet.pl napisał:

> A ja bardzo dziękuję, właśnie się przymierzam do kupna porządnych noży. Jak
> znalazł!
>
> Pozdrawiam
> Lama

Sluze :-) sa naprawde fajne, zwroc uwage poniewaz niektore komplety maja
ostrzalke do nozy, niektore nie. Warto wziasc z... :)

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-30 07:35:08

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Solingen to nie firma, lecz miasto w Nadrenii slynne ze swych trdycji
> metalurgicznych i siedziba wielu firm produkujcych wyroby metalowe.
> Rozne firmy z Solingen produkuja wyroby roznej jakosci.

Ja mam dobre doswiadczenie z przyrzadami do manicure marki Solingen.
Napis "Solingen" znajduje sie na wszystkich przyrzadach, wnioskuje wiec, ze
jest to nazwa marki.

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-06-30 09:19:57

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> wrote:

> Ja mam dobre doswiadczenie z przyrzadami do manicure marki Solingen.
> Napis "Solingen" znajduje sie na wszystkich przyrzadach, wnioskuje wiec, ze
> jest to nazwa marki.

Napis Solingen oznacza co najwyzej, ze dany wyrob zostal wyprodukany w
Solingen.

Na stronie:

<http://www.ivsb-solingen.de/>

znajdziecie indeks niemieckich firm metalurgicznych produkujacych noze,
garnki, sprzet kosmetyczny oraz spis firm bedacych czlonkami IVSH
(Industrieverband Schneid- und Haushaltwaren -- Zwiazek Przemyslu
Nozowniczego i AGD z siedziba w Solingen)

Wladyslaw

Pytanie o sprzet firmy Miele - co sadzicie?
kuchnia elektryczna
FAQ 11,75
gdzie kupic WOKA w Warszawie?
co to jest brioszka?