Garnki

1. Data: 2002-10-30 09:18:46

Temat: Re: Garnki
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia <J...@f...edu.pl> napisał(a):

> Ja bym uzyla plastikowych misek. :)

Do miksowania na parze może być ciężko.

JoP

1. Data: 2002-10-30 10:43:25

Od: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 29 Oct 2002 20:01:44 +0000 (UTC), Renata Gołębiowska
<R...@a...waw.pl> pisze:

>A ja właśnie mam jakieś takie garnki no-name z supermarketu (konkretnie
>Makro).

ja wiem , że one są no-name, ale jak się nazywają? Może jaki kolor
pudełka miały... Coś muszą mieć napisane... ja chcę takie kupić
lepszej połowie...
--
pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

1. Data: 2002-10-30 10:51:47

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wystukał w wiadomości <apo85m$qt$1@news.gazeta.pl>:

> Do miksowania na parze może być ciężko.

No to metalowych misek. Też są ;)

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-10-30 13:02:24

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <h...@4...com>, Andrzej Garapich wrote:

> ja wiem , że one są no-name, ale jak się nazywają? Może jaki kolor
> pudełka miały... Coś muszą mieć napisane... ja chcę takie kupić
> lepszej połowie...

Jeszcze jakiś czas temu miałam fragment pudełka z napisem life-time
guarantee:) Podczas przeprowadzki stwierdziłam albo, że jestem
niesamowicie naiwna, albo, że garnki już się zamortyzowały i tektura
powędrowała do kosza. Na pokrywkach mają napis 24karat gold:), ale to
raczej jakiś bajer.
Jakieś 4 lata temu kupiłam mamie podobne garnki na Stadionie w W-wie.
Używa ich raczej mniej niż ja (tak raczej od święta, bo takie ładne:)),
ale też się z nimi nic nie dzieje, a mama wygląda na zadowoloną z nich.
Też kosztowały niecałe 100zł za komplet 6 garów i 6 pokrywek. Jedyne co mi
w moich garnkach przeszkadza, to ich kształt, kt. idzie raczej wszerz niż
wzwyż. W związku z tym do gotowania np. kalafiora trzeba brać albo wielki
gar, albo przekroić kalafiora na pół lub 3 części, żeby nie był taki
wypukły.

Renata

1. Data: 2002-10-30 13:39:34

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'Asia" <J...@r...art.pl> napisał w wiadomości

> No to metalowych misek. Też są ;)

To popieram. Do moich garnków Berghoffa była w komplecie metalowa miska -
pasująca idealnie do garnka

Acha - warto zajrzeć do sklepu typu: odpad z urzędu celnego - tam kupiłem
moje garnki - w przeliczeniu na sztukę to wyniosło poniżej 40 zł.

Dominik Jan Domin

1. Data: 2002-10-31 12:10:06

Od: "Bruno" <w...@c...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
polecam goraco garnki AMC sa naprawde super.
U mnie w domu sluza juz od 15 lat.!!!
Wygladaja naprawde jak nowe.
A potrawy w nich gotowane sa bardzo smaczne.
Te garnki sa sposobem zeby zagonic meza do kuchni (sam jestem tego
przykladem)
Jest przedstawicielstwo w Polsce, oto ich stronka
http://www.amcpolska.com.pl/system.htm

Bruno
_________
Kto ma dobry charakter nie musi dbac o opinie

1. Data: 2002-10-31 16:11:10

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Garapich wrote:

> ja wiem , że one są no-name, ale jak się nazywają? Może jaki kolor
> pudełka miały... Coś muszą mieć napisane... ja chcę takie kupić
> lepszej połowie...

Mam od kilku lat no-name z targowiska, pewnie takie, co Renata.
One maja dosc grube dno. Sa w porzadku.
Wolalabym teraz takie z jeszcze grubszym dnem.

Od 2-3 lat w hipermarketach sa identyczne na pierwszy rzut oka
garnki, ale one maja nie grube, a tylko podwojne, wypelnione
powietrzem chyba, dno. Nie zwrocilam na to uwagi, kupilam komus
i po krotkim czasie znalazly sie w oplakanym stanie, dna sie
zdeformowaly i porozchodzily.

Ostrzegam, zwlaszcza, ze takich w stylu moich (teraz chodze i
sprawdzam) w hipermarkecie nie spotkalam ani razu.

Milego gotowania.
Dominika

1. Data: 2002-11-22 13:02:27

Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2002-10-29 12:18, Użytkownik Janoush napisał:
> U?ytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

> wiem

> wytrzymaja

> U?ywam od roku garnk?w HISAR. Garnki klasy Berghoffa. Do?? drogie. Je?li
> masz dost?p, to polecam zakup w Makro Cash & Carry
>
> Janusz

A co powiecie na garnki ze stali nierdzewnej z IKEA model chyba 695 ?

Re: Wspólnota - usterki, nieprawidłowości, zapytania
Sofy skorzane COM40 ???
Mnostwo pomyslow na prezenty
Poszukuję stolarza.
INTERNETOWY KURS BIZNESU