Garnki Maibach

1. Data: 2005-05-16 20:26:24

Temat: Garnki Maibach
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Muszę kupić nowe garnki i szperając w allegro znalazłam komplet garnków
firmy Maibach.
Cena w miarę przystępna, nie wiem tylko, jak się sprawdzają.
Czy są na grupie użytkownicy garnków tej firmy i mogą coś na ten temat
napisać?
Trochę zniechęcają mnie termometry przy pokrywach (wg mnie zbędny gadżet),
ale jeśli nie odpadają, to mogłyby nawet być;)

Pozdr. Ewa

2. Data: 2005-05-16 22:42:27

Temat: Re: Garnki Maibach
Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa W napisał:

> [...]
> Trochę zniechęcają mnie termometry przy pokrywach (wg mnie zbędny
> gadżet), ale jeśli nie odpadają, to mogłyby nawet być;)

ja je uzytkuje.
mam je 3 lata
jak na razie odpadla mi jeden termometr, w najczesciej uzywanym garnku,
srednim "zupowym"
generalnie jestem zadowolona

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

Re: zebra
szparagi i ich mrożenie
szparagi i ich mrożenie
piecyk do pieczenia chleba -Wasze opinie
Lazania