Gasprid, Quamatel, Espumisan

1. Data: 2001-08-28 13:35:05

Temat: Gasprid, Quamatel, Espumisan
Od: Paweł Leśniak <p...@d...vwgolf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy są jakies przeciwskazania by to zazywać razem???

Czy Quamatel moze powodować zawroty głowy

pl

2. Data: 2001-08-30 10:00:09

Temat: Re: Gasprid, Quamatel, Espumisan
Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Leśniak" <p...@d...vwgolf.pl> napisał w
wiadomości news:9mg6so$6ig$1@news.tpi.pl...
> Czy są jakies przeciwskazania by to zazywać razem???

Nie znam takich przeciwwskazan i nigdzie sie nie doszukalem, choc chcialem
znalezc.
Wydaje mi sie ze podniesienie pH w obrebie zoladka przez famotydyne
pozostanie bez znacznego wplywu na wchlanialnosc Cizaprydu.

> Czy Quamatel moze powodować zawroty głowy

Niestety moze :-(

Natomiast warto zastanowic sie nad inna rzecza. Czy nie zmienic Gaspridu na
inny specyfik ze wzgledu na historie sercowe (wydluzenie odcinka Q-T w Ekg)
spowodowane cisaprydem. Dlaczego wycofano Coordinax...
Oczywiscie nic bez porozumienia z lekarzem!!!
Pozdrawiam. Pharmacist.

Dna Moczanowa
apteka
Ksiazki na I rok farmacji