Gastrolog Bydgoszcz bądź okolice?

1. Data: 2006-12-02 21:57:28

Temat: Gastrolog Bydgoszcz bądź okolice?
Od: "elowa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.

Cierpię jak wiele osób na refluks żołądka. Już dawno nie byłam u lekarza,
jakoś sobie radziłam, ale teraz jest znowu gorzej.
Czeka mnie ponownie wątpliwa przyjemność zrobienia gastroskopii i teraz
pytanie: Zna ktoś może jakiegoś dobrego gastrologa z Bydgoszczy lub okolic?
Może być powiedzmy w odległości 150 km. Wolę gdzieś pojeździć niż być zdana
na takiego co przepisze np. leki uspokajające i stwierdzi, że nie ma już
problemu...

Bardzo dziekuję za odpowiedzi i pozdrawiam

Ela

2. Data: 2006-12-03 11:14:32

Temat: Re: Gastrolog Bydgoszcz bądź okolice?
Od: "misiek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elowa" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> problemu...
>
> Bardzo dziekuję za odpowiedzi i pozdrawiam

szukaj p. Swiatczaka - przymowal w szpitalu na kapusciskach do niedawna ...

Pomocy w rozszyfrowaniu : ERYTROCYRUIK
Polacy rekordzistami w zazywaniu antybiotyków
Enterol - jak długo można brać ?
po jakim czasie, po ilu wziętych tabletkach antykoncepcyjnych mozna sie kochac z partnerem?
Homeostaza i mechanizmy jej kontroli