Gastroskopia a dokładność badań

1. Data: 2010-09-19 09:57:31

Temat: Gastroskopia a dokładność badań
Od: Monika <b...@b...brak> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie związane z gastroskopią. Od dłuższego czasu w momencie
przełknięcia dowolnego pokarmu czuję dziwne chrupotanie. Ten sam efekt
mam podczas przełykania śliny gdy leżę na prawym boku. Całe to uczucie
jest jakby z lewej strony szyi. Moje pytanie czy w momencie włożenia
gastroskopu lekarz rozpoczyna badanie i również krtań jest poddana
obserwacji?

2. Data: 2010-09-19 16:32:31

Temat: Re: Gastroskopia a dokładność badań
Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-19 11:57, Monika pisze:
> [...]
> jest jakby z lewej strony szyi. Moje pytanie czy w momencie włożenia
> gastroskopu lekarz rozpoczyna badanie i również krtań jest poddana

A nie wystarczy lekarzowi badanie USG?

--
animka

Lecznie próchnicy bezbólowe - doniesienia
który szpital we wrocławiu dla dziecka?
Podwyższone ciśnienie
Delbet (/)
Dieta po usunieciu woreczka