Gaz z butli

1. Data: 2003-03-14 06:58:09

Temat: Gaz z butli
Od: "Jotem" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy przepisy zezwalają na stosowanie w mieszkaniu w bloku gazu z butli?

Jotem

1. Data: 2003-03-14 12:39:47

Temat: Re: Gaz z butli
Od: "M" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba tak, ale z kolei gdzie taką butlę potem napełnić?

1. Data: 2003-03-14 17:21:02

Od: "schayn" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

akurat przepisy zabraniaja jesli blok ma więcej niz 5 pięter

1. Data: 2003-03-14 17:31:13

Od: "Jotem" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie można znależć coś więcej na ten temat?

Jotem

1. Data: 2003-03-16 15:38:35

Od: "Iris" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

M <m...@m...pl> napisał(a):
> Chyba tak, ale z kolei gdzie taką butlę potem
napełnić?

Butli sie nie napelnia gazem, tylko wymienia na inna,
pelna, z _atestem_. Mozna swoja pusta butle oddac i
wziac pelna na stacji paliw, gdzie tankuja samochody na
paliwo gazowe. Oplata tylko za gaz. Jest tez sporo firm
trudniacych sie dowozem i wymiana butli w domu.

Iris

1. Data: 2003-03-19 21:47:13

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iris" <i...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> paliwo gazowe. Oplata tylko za gaz. Jest tez sporo firm
> trudniacych sie dowozem i wymiana butli w domu.

Dokladnie. Ja z takiej firmy wlasnie korzystam. Wymiana butli 11 kg kosztuje
34 zl (w Krakowie).
A i jeszcze jeden plus takich firm. Nie trzeba na starcie kupowac swojej
butli (wydatek ok 100zl)- mozna od nich wydzierzawic(bezplatnie).
Tak wiec za pierwszym razem podpisuje sie papierek dzierzawy a pozniej juz
tylko wymieniaja butle. Jak przestanie byc (kiedys tam) potrzebna zabieraja
ja i tyle.

> Iris
Kropelka

FILTR do wody - Odwrócona Osmoza - USA - - - Rabat 50% + przezent - Dożywotnia Gwarancja - Atest PZH
opadajaca deska klozetowa
zabudowa wnek meble kuchenne
wetyrry
drzwi antywłamaniowe - znane czy nie ?