"Gazeta Polska" musi wycofać z dystrybucji naklejki "strefa wolna od LGBT".

1. Data: 2019-07-25 19:12:31

Temat: "Gazeta Polska" musi wycofać z dystrybucji naklejki "strefa wolna od LGBT".
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-07-25/gazet
a-polska-musi-wycofac-z-dystrybucji-naklejki-strefa-
wolna-od-lgbt-tak-postanowil-sad/?ref=kafle

i tak to sie zycie miele
--
gazebo

2. Data: 2019-07-25 22:28:30

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bo gazeta propaguje system totalitarny, a każdy polegał na wykluczaniu jakieś grupy,
więc według kodeksu karnego bandziory.

3. Data: 2019-07-25 23:25:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/07/2019 o 21:28, Lord Gender pisze:
> Bo gazeta propaguje system totalitarny, a każdy polegał na wykluczaniu jakieś
grupy, więc według kodeksu karnego bandziory.

slusznie badz nieslusznie stworzylismy prawo, gdzies umyka mi jak sady
stosuja sie do prawa zwyczajowego

--
gazebo

4. Data: 2019-07-26 01:30:14

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-25 22:28, Lord Gender wrote:
> Bo gazeta propaguje system totalitarny, a każdy polegał na wykluczaniu jakieś
grupy, więc według kodeksu karnego bandziory.

A co z gaj_hotelem nad morzem?

https://dorzeczy.pl/107121/W-naszych-apartamentach-n
ad-morzem-nie-przyjmujemy-sympatykow-PiS.html

5. Data: 2019-07-26 06:59:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.07.2019 o 01:30, Izaura pisze:

> A co z gaj_hotelem nad morzem?
>
> https://dorzeczy.pl/107121/W-naszych-apartamentach-n
ad-morzem-nie-przyjmujemy-sympatykow-PiS.html

A co z drukarzem?
http://wyborcza.pl/7,75398,24937651,drukarz-mogl-odm
owic-uslugi-organizacji-lgbt-przepis-na.html

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2019-07-27 02:45:36

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-26 06:59, Kviat wrote:

ad-morzem-nie-przyjmujemy-sympatykow-PiS.html

> A co z drukarzem?
> http://wyborcza.pl/7,75398,24937651,drukarz-mogl-odm
owic-uslugi-organizacji-lgbt-przepis-na.html

plakaty dla faszystów drukuje...

https://krysztopa.dorzeczy.pl/_thumb/db/ba/3f00c15a7
d320dc49a74573cd46b.jpeg

Nie mogą wydostać się z posesji. Sąsiedzi zagrodzili im drogę
wlasnie uslyszalem
Can you see the family resemblance?
za Nie
dziejopisom