Gdy żona lesbą się okaże...

21. Data: 2019-12-16 14:47:55

Temat: Re: Gdy żona lesbą się okaże...
Od: Chiron <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 13 grudnia 2019 01:25:32 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]
Lesia. Z tematem wiele razy stykamy się na warsztatach tantrycznej pracy nad
związkami miłości, a wyłudzanie dzieci w opisany sposób jest całkiem poważnym
społecznym problemem.

baOpolska.mp3

> A nic takiego... uczę się języka japońskiego (na kursie) i introligatorstwa
artystycznego (chałupniczo). Myślę o założeniu wydawnictwa popularyzującego
literaturę fabularną tworzoną w epoce Edo, kulturę samurajską, ninjutsu, filozofię
yin-yang etc.

No, no. I jak w tym wszystkim znajdujesz czas na grupy :-)

22. Data: 2019-12-16 17:04:08

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2019 14:47:57 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
yin-yang etc.

> No, no. I jak w tym wszystkim znajdujesz czas na grupy :-)

Nie zawsze mam sprzyjający czas na aktywności. Grupy to wypełniacz pomiędzy jedną
okazją a drugą.

23. Data: 2019-12-18 01:52:54

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nie zawsze mam sprzyjający czas na aktywności. Grupy to wypełniacz pomiędzy jedną
okazją a drugą.
---
No POpatrz: a mowia ze madry zawsze ma czas bo sam nim dysPOnuje a glupi nigdy "nie
ma czasu" bo mu go ukradli ;P
Ale ty wlasciwie w rozkroku POmiedzy jednym a drugim stanem, aczkolwiek uwazaj bo z
tymi okazjami to pretendujesz do stanowiska "zlodzieja czasu glupich" wszak to okazje
czynia takowych z nas (zlodzieji) ;P

24. Data: 2019-12-21 01:03:48

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Pojęcia ci się poplątały. Jak zwykle.
> LGBT nie jest ideologią, a ustroje/ideologie totalitarne są zakazane w
> Konstytucji.
> Ty nawet Konstytucji własnego państwa nie znasz. Ale czego wymagać od
> kolesia, który nie potrafi poprawnie cytować?

Zeby cos obrzydzic i zrobic z tego wroga, cos zlego, to dobrze jest to
nazwac czyms brzydkim. Np. jakas niedobra religia (bo dobra jest - jak
wiadomo - jedna), sekta (jw.), ideologia.
Z tego powodu slyszymy o ideologiach genderu, feminizmu, LGBT itd.
A dlaczego nie ma ideologii weganizmu lub wegetarianizmu, piwoszy,
filatelistow, rowerzystow, okularnikow... A moze sa?

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
?????????
,,Internet to coraz częściej opowieść idioty pełna wściekłości i wrzasku"
(Olga Tokarczuk)

25. Data: 2019-12-21 23:22:35

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
A moze sa? Ideologie da sie doPISac do wszystkiego, badzmy tego swiadomi.
Ale niektore "tezy" zaczynaja swoj byt kult(ur)owy od idei/ideologii
jako narzedzia socjotechnicznego do osiagniecia pewnych celow czyli do
manipulacji. Projektuje sie te memy/memotechniki jak sztuczne wirusy.
Ot jak ow "marsz neomarksizmu przez instytucje" [wygoglujcie sobie]:
https://m.youtube.com/watch?v=KAJpI5_qKUI
https://m.youtube.com/watch?v=0KrkwYlV16M
https://www.historiasztuki.com.pl/strony/021-10-00-A
NTYKULTURA-MARSZ.html
https://publicystyczny.pl/neomarksizm-w-zarysie-cz-3
-marsz-przez-instytucje/
https://bliskopolski.pl/unia-europejska/dlugi-marsz-
przez-instytucje/

26. Data: 2019-12-22 10:21:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.12.2019 o 23:22, m...@g...com pisze:

> Ale niektore "tezy" zaczynaja swoj byt kult(ur)owy od idei/ideologii
> jako narzedzia socjotechnicznego do osiagniecia pewnych celow czyli do
> manipulacji.

Po to właśnie ludzie wymyślają bogów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

27. Data: 2019-12-22 11:12:48

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Po to właśnie ludzie wymyślają bogów.
---
Tych zmyslonych bozkow i owszem.
Ale nie Tego co nas Wymyslil i byl Idea/Logosem przed (eo)nami ;P
Powrotu do zdrowia (i Boga) życzę Swiatecznie Piotrze ;)))

28. Data: 2019-12-22 16:26:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.12.2019 o 11:12, m...@g...com pisze:

> Po to właśnie ludzie wymyślają bogów.
> ---
> Tych zmyslonych bozkow i owszem.

A jak odróżnić tych zmyślonych, od tych zmyślonych, których ty uważasz
za prawdziwych?

> Ale nie Tego co nas Wymyslil i byl Idea/Logosem przed (eo)nami ;P
> Powrotu do zdrowia (i Boga) życzę Swiatecznie Piotrze ;)))

Do boga którego sobie wymyśliłeś? To trochę dziwne...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

29. Data: 2019-12-23 01:15:44

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Powrotu do zdrowia (i Boga) życzę Swiatecznie Piotrze ;)))

Do boga którego sobie wymyśliłeś? To trochę dziwne...
POtrafisz odPOwiedziec na pytanie czy
sam sobie wymysliles ze to inni sobie
Boga wymyslaja czy ktos ci te mysl POdsunal? ;)
Powrotu do zdrowia (i Boga) życzę Swiatecznie Piotrze ;)))

Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"
"Pisze o jełopie...i o innym jełopie..."
przepraszam,
Wszechświat danych wciąż rośnie.
Lee Strobel: ksiazka i film "Sprawa Chrystusa" oraz "Dochodzenie w sprawie Stwórcy"