Gdynia- spotkanie

1. Data: 2005-09-06 06:31:12

Temat: Gdynia- spotkanie
Od: IlonaW <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam wszystkich chetnych na spotkanie , ktore odbedzie sie
8 wrzesnia (czwartek)od godziny 17:00 w "Cafe Nemo" przy Domu Marynarza
w Gdyni.
www.robotki.rssystem.pl
Kto chetny ??
--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

2. Data: 2005-09-06 11:11:00

Temat: Re: Gdynia- spotkanie
Od: "izap" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja oczywiście bede!!!
pozdrawiam
Iza,Gdynia

3. Data: 2005-09-06 12:04:22

Od: "Kolbi" <k...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja niestety nie.Mam spotkanie komunijne w kosciele ala

4. Data: 2005-09-06 12:55:50

Od: "Kolbi" <k...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prosbe do dziewczyn, ktore beda na tym spotkaniu w Gdyni.
Jesli macie jakies kawalki kanwy i nici z ktorych nie bedziecie juz
korzystac ( czasem sa takie stare zapasy) i moga za darmo je odstapic to
prosze podarujcie je mi.Prowadze nieodplatnie kolko hafciarskie w malej,
wiejskiej szkole i potrzebuje materialow dla dzieci bo tam nie mam szans, ze
ktos cos przyniesie.
Juz kiedys Ilona tez mi takie podarowala i jestem jej za to wdzieczna.Jesli
ktos cos mialby to prosze dajcie Ilonie, a ja od niej to odbiore.
Z gory wszystkim dziekuje za pomoc Ala

5. Data: 2005-09-06 15:47:50

Od: Olgasw <olgasw@_WYTNIJ_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

IlonaW napisał(a):
> Zapraszam wszystkich chetnych na spotkanie , ktore odbedzie sie
> 8 wrzesnia (czwartek)od godziny 17:00 w "Cafe Nemo" przy Domu Marynarza
> [...]

My oczywiscie bedziemy ...

6. Data: 2005-09-06 18:42:51

Od: "Ania Rydzyńska" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wstępnie ja jestem bardzo chętna, oby nic mi nie wyskoczyło.
Ania Rydzyńska

7. Data: 2005-09-08 07:27:27

Od: " Gosia" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

IlonaW <i...@o...pl> napisał(a):

> Zapraszam wszystkich chetnych na spotkanie , ktore odbedzie sie
> 8 wrzesnia (czwartek)od godziny 17:00 w "Cafe Nemo" przy Domu Marynarza
> [...]

Ja nie mogę mam o 17,30 spotkanie w szkole buuuuuuuuu :(
A kiedy następne, bo ja już trzecie musze odpuścic,

Pozdrawiam
Gosia

[szydełko] Burda extra
[haft] szatka do chrztu
XXX Krzywe domki - kto jeszcze nie ma kompletu
{rozne] pytanie do mam :)
XXX kwadratowe tamborki