Gdzie kupić gotowe oczko wodne?

1. Data: 2000-05-31 21:20:29

Temat: Gdzie kupić gotowe oczko wodne?
Od: zuko / Shark von Cygnus <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.
Mamuśka chce założyć na ogrodzie oczoko wodne. Dzura jest wykopana.
Wymiary około 3 na 7 metrów, głębokość około metra. Gdzie można by
kupić gotowe oczko do tej dziury, tak aby wsadzić i było już gotowe.
Prosiłbym o adresy jakiś firm tym się zajmujących. Dzięki.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: s...@p...pl

2. Data: 2000-06-01 06:52:27

Temat: Re: Gdzie kupić gotowe oczko wodne?
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Bedzie trudno,tak duzych gotowych nie widzialem.
No chyba ze baseny.
Juras

3. Data: 2000-06-01 08:59:51

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Chyba popelniles blad. trzeba bylo najpierw kupic oczko, a potem robic
wykop o zblizonych wymiarach. moze sie okazac, ze nakopales sie
niepotrzebnie. kup "Kwietnik". tam zawsze reklamuje sie firma wysylkowa
sprzedajaca gotowe oczka wodne. z tego co pamietam, byly i duze. a
wlasciwie lepiej kup folie do oczek i problem z glowy. rozmiar i ksztalt
oczka moze byc wtedy calkowicie dowolny. folie kupisz w kazdym dobrym
centrum ogrodniczym.
Dorota

4. Data: 2000-06-01 10:02:23

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bedzie trudno,tak duzych gotowych nie widzialem.
> No chyba ze baseny.
widzialem w Castoramie największe, w Obi oraz w Le-Roy'u trochę mniejsze.
Chyba jeszcze na Bartyckiej.
pozdr jerz

5. Data: 2000-06-01 10:30:41

Temat: Odp: Gdzie kupić gotowe oczko wodne?
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Pod Lodzia, w Zgierzu albo Aleksandrowie jest firma produkujaca rozne takie
tam formy z plastiku. Miedzy innymi przystanki autobusowe, kioski i baseny.
Jak zobacze ich numer, to podesle, moze zrobia oczko na zamowienie? A moze
ktos z Lodzi pamieta namiary? To jest Plast-Box czy cos w tym stylu.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

6. Data: 2000-06-01 20:05:55

Od: zuko / Shark von Cygnus <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wielkie wszystkim za odpowiedź.

Przez jakiś czas była w tej dziurze foila, ale były problemy z tym, że
woda schodziła. Poza tym na stronie tej grupy Mamuśka wyczytała, że
takie oczko jest trudniej zrobić oraz otrzymać. Tak więc chce założyć
takie gotowe.
Jeśli chodzi o rozmiary. Co myślicie o takim pomyśle, aby do tej dużej
dziury wsadzić dwa, góra trzy mniejsze oczka i to wszystko jakoś razem
poskładać.
Aha, czy firmy sprzedające gotowe oczka dają jakąś gwarancję i jak to
wygląda? Orientujecie się może na jak długo, jakie warunki, itd. Ja w
tej tematyce jestem zielony. Jak trzeba kupić kompa, to wiem jakich
gwarancji żądać, ale z oczkiem wodnym to jest już gorzej ;) A, czy np.
można jakoś domagać się dowiezienia tego oczka na miejsce? Ogród, w
którym będzie montowane oczko jest na wsi, a my nie bardzo mamy
możliwość załatwienia sobie dużego transportu.

Jeszcze raz dzięki za odzew.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: s...@p...pl

7. Data: 2000-06-02 07:38:39

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

jak najbardziej mozna zrobic kilka oczek obok siebie.
kiedy kupowalam swoje, zadnej gwarancji nie otrzymalam. ale z tego co
pamietam, ich trwalosc przewidziana jest na jakies dwadziescia lat.
tworzywo jest odporne na mroz, ultrafiolet, ale mimo wszystko to
plastik, wiec mocnych uderzen kamieniem nie wytrzyma.
niektore firmy zapewniaja transport.
D.

8. Data: 2000-06-02 08:09:16

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno mozesz domagac sie gwarancji, zawsze rocznej a czy wiecej, to pewno
trzeba ustalic z producentem. Natomiast domagac sie jakiego kolwiek dowozu
nie masz prawa. Raczej mozliwosc wyboru, na zasadzie, kupie jesli bedzie
dowiezione. Wszystko zalezy od ceny i negocjacji.

9. Data: 2000-06-02 09:30:40

Od: "Slawomir Siudzinski" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dorota Nowicka" <d...@n...gov.pl> napisal w
wiadomosci news:39376471.79C2F40C@nencki.gov.pl...
> [...]
> tworzywo jest odporne na mroz, ultrafiolet, ale mimo wszystko to
> plastik, wiec mocnych uderzen kamieniem nie wytrzyma.

Wszystko w porzadku.Tylko czy takie platy plastiku wygladaja efektownie
w ogrodzie?
Wiem.ze o gustach sie nie dyskutuje.ale...?
s...@i...pl

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

10. Data: 2000-06-02 11:07:43

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Nie wygladaja tak dobrze jakby sie chcialo. dlatego pisalam, ze folia
lepsza. ale jesli sie dobrze zamaskuje brzegi, od biedy ujdzie. taki
zbiornik zdaje egzamin, jesli jest miejsce wylacznie na male oczko.
trudno wykonac male oczko z folii.
D.

Slawomir Siudzinski wrote:

> [...]
> w ogrodzie?
> Wiem.ze o gustach sie nie dyskutuje.ale...?

O róży pnącej - dwukwiatowej
Mocno off-topic
Jak rozróżnić...
O rhodochitonie