Gdzie kupić taki mebel?

1. Data: 2017-05-20 11:26:19

Temat: Gdzie kupić taki mebel?
Od: "EZ" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebny jest mi duży mebel (szer. do 130 cm,
wys. do 260 cm, głęb. do 120 cm, w którym mogłabym
przechowywać pudełka o różnych wymiarach. Stąd półki
powinny być przesuwalne co do ich wysokości.
Dobrze gdyby mebel był zamykany na drzwi przesuwalne,
ale może też być otwarty.
Mebel ma stać w mieszkaniu, ale nie w wyeksponowanym
miejscu.
Gdzie czegoś takiego szukać? Będzie to rozwiązanie
czasowe, węc nie chciałabym inwestować w zamówienie
wykonania mebla tylko dla mnie.

Bardzo proszę o rady.

Pozdrawiam
EZ

2. Data: 2017-05-20 17:46:29

Temat: Re: Gdzie kupić taki mebel?
Od: p0li <p...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

T->Dnia 20.05.2017 11:26:19 niejaki EZ napisał:
> [...]
> miejscu.
> Gdzie czegoś takiego szukać? Będzie to rozwiązanie
> czasowe, węc nie chciałabym inwestować w zamówienie

miałem podobne wymagania i nigdzie gotowego takiego mebla nie dostaniesz
więc swój zrobiłem sam z najtańszych płyt meblowych

--
P0zdrawiam
p0li

3. Data: 2017-05-20 19:59:46

Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.05.2017 o 11:26, EZ pisze:
> [...]
> miejscu.
> Gdzie czegoś takiego szukać? Będzie to rozwiązanie
> czasowe, węc nie chciałabym inwestować w zamówienie

Zważając na fakt, że nie potrafisz nawet nazwać takiego mebla,
należałoby przypuszczać, że potrzebuje go jakiś ułamek promila ludzi.
Stąd prosta konkluzja, że takie meble nie są produkowane masowo, ergo -
musisz go zamówić.

--
Kaczin

Samsung Eco Bubble
Szkodliwe pralki
Szkodliwe pralki
rynna - liscie
wykopany rów na działce - regeneracja trawy