Gdzie kupię jeżówkę ?

1. Data: 2005-04-20 16:52:45

Temat: Gdzie kupię jeżówkę ?
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę poradźcie mi gdzie kupię:

- jeżówka (rotacznica) purpurowa Echinacea purpurea Moench,
- jeżówka wąskolistna Echinacea angustifolia De Candolle (Brauneria
angustifolia Heller)
- jeżówka blada Echinacea pallida Nutt. (Brauneria pallida Heller).

To co udało mi się wygoglować to są strony o stosowaniu "ziela" a ja chcę je
sobie zasiać i samemu sporządzić maceraty i nalewki ;-)
Najlepiej w okolicy Warszawy albo przez polski e-sklep

Tak przy okazji <lol>
Oferta: http://www.hrbronisze.pl/products.htm
Drzewa ozdobne liściaste
Drzewa owocowe z gruntu
Drzewa i krzewy iglaste
Rośliny balkonowe i rabatowe w pojemnikach
Rabaty
^^^^^^
Byłem przekonany, że "Rabaty" to komplety-zestawy roślin przeznaczone na
rabaty, w zestawie widziałem - oczyma wyobraźni - nawet plan nasadzeń oraz
kierunki patrzenia na taką zaprojektowaną rabatę <rotfl>

Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

2. Data: 2005-04-20 17:54:51

Temat: Re: Gdzie kupię jeżówkę ?
Od: "kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:d461l9$mbp$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> angustifolia Heller)
> - jeżówka blada Echinacea pallida Nutt. (Brauneria pallida Heller).

są w sklepach ogrodniczych, ja kupiłam np, we Florze w Aninie Echinacea
purpurea (oczywiscie nasionka) :) Pewnie w innych sklepacvh tez jest.
pzdr Kuleczka

3. Data: 2005-04-20 20:27:10

Od: "Tomaszjan" <tomaszjan(WYTNIJ -TO)@neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> purpurea (oczywiscie nasionka) :) Pewnie w innych sklepacvh tez jest.
W Leroy'u widziałem dzisiaj w doniczkach; cena nie mniejsza jak 2,5 nie
wyższa jak 4,0 Jaka odmiana nie wiem bo spojrzałem przez ramię pani która
sobie wybierała.
Pozdrawiam
Tomaszjan

4. Data: 2005-04-21 14:44:14

Od: "Zielona Sosenka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sobie zasiać i samemu sporządzić maceraty i nalewki ;-)
> Najlepiej w okolicy Warszawy albo przez polski e-sklep

A ja widziałam jeżówkę niedawno w OBI. :-)
Pozdrawiam,
Lonka

5. Data: 2005-04-21 15:01:08

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:d48dvh$7n4$1@news2.ipartners.pl
Od: Zielona Sosenka s...@t...pl
> A ja widziałam jeżówkę niedawno w OBI. :-)
> Pozdrawiam,

A w którym i gdzie ? A sadzonki czy nasionka ? Ja bym wolał nasionka ;-)
Najlepiej purpurowej.

6. Data: 2005-04-21 15:08:36

Od: "Zielona Sosenka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:d48fgh$jcf$1@nemesis.news.tpi.pl...
> W: news:d48dvh$7n4$1@news2.ipartners.pl
> Od: Zielona Sosenka s...@t...pl
>
> A w którym i gdzie ? A sadzonki czy nasionka ? Ja bym wolał nasionka ;-)
> Najlepiej purpurowej.

Purpurowa była, ale sadzonki...
Problem jest tylko taki, że w okolicach Warszawy to ja nie mieszkam...ale
sądzę, że chyba w każdym OBI będą mniej więcej te same rośliny, a skoro w
moim Obiku były, to w Warszawie będą już tym bardziej....
Pozdrawiam,
Lonka

jeżyny
Moj ogrod z lotu satelity