Gdzie kupię podpiwek we Wrocławiu ?

1. Data: 2003-07-25 20:23:07

Temat: Gdzie kupię podpiwek we Wrocławiu ?
Od: <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prepraszam że zadaje takie mało kulinarne pytanie ale przeleciałem wszystkie
markety HIT, Leclerk Geant, Tesco , i nigdzie sie nie natknąłem :( a w te
upały na pewno podpiwek jest jak najbardziej na
miejscu .

Reasumując został mi jeszcze Castorama i Obi :) - Prosze może ktoś ostatnio
kupował i potrafi wskazać sklep.

Soloconte
--
Świat bez kobiet byłby jak ogród bez kwiatów. de Brantôme Pierre

1. Data: 2003-07-26 11:34:05

Temat: Re: Gdzie kupię podpiwek we Wrocławiu ?
Od: "Gregorr" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podpiwek prędziej znajdziesz w jakimś sklepie piwnym. Może na Żeromskiego??

gregorr

Piernik dwutygodniowy.
gorzka czekolada
faq