Gdzie mi założą klamry na paznokcie?

1. Data: 2006-03-02 07:21:25

Temat: Gdzie mi założą klamry na paznokcie?
Od: zch28 <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam w Lublinie i jestem nawet gotów troche kilometrów przejechać
żeby tylko prawidłowo załozono mi klamry na paznokcie.
Medycyna w moim przypadku niestety dała ciała. :-(

Może jest apteka która sprzedaje klamry np.takie:
http://www.udanezakupy.com.pl/catalog/product_info.p
hp?products_id=148&osCsid=32c48ac37ef1330660bbeac4c5
3ba579
lub inne metalowe.
Może dałoby się samemu to zrobić oczywiście po przeczytaniu dokładnej
instrukcji?
Zakłady kosmetyczne raczej trzymają się od tego z daleka bo trzeba mieć
odpowiednie przeszkolenie i w sumie mało mozna na tym zarobić:-(

Pozdrawiam
zch

2. Data: 2006-03-02 17:04:08

Temat: Re: Gdzie mi założą klamry na paznokcie?
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zakłady kosmetyczne raczej trzymają się od tego z daleka bo trzeba mieć
> odpowiednie przeszkolenie i w sumie mało mozna na tym zarobić:-(

W gabinetach kosmetycznych, tam gdzie robią paznokcie myśle że powinni
zakładać takie klamry.

3. Data: 2006-03-02 20:05:57

Od: zch28 <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@o...pl napisał(a):

> W gabinetach kosmetycznych, tam gdzie robią paznokcie myśle że powinni
> zakładać takie klamry.

Może nie mam szczęścia a może napradę to niszowa dziedzina i w Lublinie
nie ma :-( Z lokalnej grupy dyskusyjnej wiem że inni też szukali i nic.:-(
Może znacie jakieś namiary rownież w innych miastach?
Jakiś punkt zaczepienia. Szczególowy opis, sprawdzony sklep internetowy.

Pozdrawiam
zch

4. Data: 2006-03-03 17:34:12

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w koszalinie
moja dziewczyna zaklada....
pozdrawiam

5. Data: 2006-03-03 18:58:40

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zakłady kosmetyczne raczej trzymają się od tego z daleka bo trzeba mieć
> odpowiednie przeszkolenie i w sumie mało mozna na tym zarobić:-(

Ten sklep internetowy, do którego podałeś link jest bardzo dobry, moja siostra
w nim się zaopatruje. Inna sprawa to cena tych klamer...ale może z kimś
na "spółe" je kupicie?!
pozdrawiam i życzę powodzenia, aha u nas na Zagłębiu takie klamry zakładają w
co drugim gabinecie papa

Naczyniak wątroby
ospa wietrzna, rozyczka, swinka, odra
Isotrexin