Gdzie najtańsze żaluzje drewniane i rolety?

1. Data: 2005-03-03 09:29:59

Temat: Gdzie najtańsze żaluzje drewniane i rolety?
Od: "wk" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o Wrocław. Jak na razie za głowę sie łapię, koszt żaluzji drewnianych
do drzwi balkonowych i sąsiadującego okna to 700 zł!!!

WK

2. Data: 2005-03-03 10:21:04

Temat: Re: Gdzie najtańsze żaluzje drewniane i rolety?
Od: "asia.kopiczynska" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

wk napisał(a):
> Chodzi o Wrocław. Jak na razie za głowę sie łapię, koszt żaluzji drewnianych
> do drzwi balkonowych i sąsiadującego okna to 700 zł!!!
>
> WK

Ja szukam tego samego ale w Poznaniu, gdyby ktos wiedział to z gory
dziekuje za informacje.
Ceny tez mnie przerazaja, niestety.
Kiedys w Szczecinie znalazłam producenta zaluzji i jedynie tam były
przyzwoite ceny.

Pozdrawiam
Aśka

3. Data: 2005-03-03 10:34:32

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 03 Mar 2005 11:21:04 +0100
"asia.kopiczynska" <a...@N...pl> wrote:

> Ja szukam tego samego ale w Poznaniu, gdyby ktos wiedział to z gory
> dziekuje za informacje.

i w Warszawie :)
tez sie zastanawiam..

Sierp

4. Data: 2005-03-03 11:23:43

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez sie dolaczam tyle ze Radom :)) A w W-wie chyba ciekawe sunflex robi
:) Ciekawe czy przyjada i mnie zaloza w radomiu :)

5. Data: 2005-03-03 12:03:55

Od: "JJAAGG" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi o Wrocław. Jak na razie za głowę sie łapię, koszt żaluzji
drewnianych
> do drzwi balkonowych i sąsiadującego okna to 700 zł!!!

IKEA

pozdrawiam
marcin

6. Data: 2005-03-03 12:14:46

Od: "JJAAGG" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak kupujesz szafe to przyjezdza ekipa i montuje? Cos za cos. Ja sobie
poradzilem to inni tez sobie poradza ;)

pozdrawiam
Marcin.

7. Data: 2005-03-03 12:20:30

Od: "Waldemar Katus" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2005-03-03 12:29:08

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale w IKEI jest chyba tylko 1 kolor moze 2 i co mam brac jak leci :PP

9. Data: 2005-03-03 12:52:29

Od: "JJAAGG" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale w IKEI jest chyba tylko 1 kolor moze 2 i co mam brac jak leci :PP

No wiadomo ze nie wszystkim przypasi. Co do kolorow to sa jasne, i ciemne
bejcowane + chyba biale. Mnie przypasowaly te ciemniejsze bejcowane bo
podlogi mam w kolorze wisni a sciany jasne piaskowe. Wyglada zajebiscie. I
coby uprzedzic dalsze wypowiedzi w Ikei jest szereg zaluzji w okreslonych
wymiarach, szerokosci 60,80,100 i chyba 120 a wysokosci 170 i 250. Mozna
sobie sprawdzic na stronie. Jesli chodzi o dlugosc to latwo sie je skraca.
Jezeli chodzi o szerokosc to tez mozna ale trzeba poswiecic troche czasu i
precyzji. W kazdym razie ja uzyskalem oczekiwany efekt i na moim oknie w
sypialni zaoszczedzilem kilka stow. Teraz robie przymiarke w ten sam sposob
do okien parteru. Acha i jeszcze jedno. Zaluzje mozna montowac na sciane
przed oknem. Nie trzeba wtedy zylek do trzymania gdy okno jest uchylone. Nie
trzeba sie rowniez martwic o szerokosc bo zachodza na sciane. Stad moim
zdaniem ich wysokosc 170cm: okno okolo 150+20 zachodzi nad oknem tak aby po
zwinieciu do gory mozna bylo otworzyc skrzydlo. To samo dla wysokosci 250.

pozdrawiam
Marcin

demonataz paneli klejonych
Wybor miedzy Siemens&ARISTON
Drzwi zewnetrzne
gorenje wa63xx
panele, malowanie, montaz drzwi - co pierwsze ?