Gdzie się wykastrować?

191. Data: 2006-01-20 18:38:48

Temat: Re: Gdzie się wykastrować?
Od: ideogram <ideogram_maupa_gazeta@hetera..pl> szukaj wiadomości tego autora

Kira napisał(a):

> Złośliwiec :)))

Miło poznać, Aneta, ale to już chyba wiesz? ;p

> Chłopa spytaj, on będzie rozładowywał ;))

Aaale... ja węgla nie zamawiałam... :-P

> Tylko bez wkładek... ;)

.. Ty, jeż, a nie za dużo wymagasz? ;)))

--
Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która nigdy się nie
sprzykrzy...

Oscar Wilde

192. Data: 2006-01-20 21:56:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

ideogram:
> [...]

Do czego to juz dochodzi, heh.
PLONK.

--
Czarek

193. Data: 2006-01-20 22:00:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

patix:
> ... sensu w wypowiedziach nie ma - on jest w głowie

A co to za brednie.

--
Czarek

194. Data: 2006-01-20 22:03:58

Od: ideogram <ideogram_maupa_gazeta@hetera..pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):
> ideogram:

> Do czego to juz dochodzi, heh.
> PLONK.

Primo: nie wycinaj tego, do czego się odnosisz;
secundo: vice versa

195. Data: 2006-01-20 23:15:39

Temat: Re: Sensy i nonsensy
Od: "ksRobak" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Celiński" <m...@w...pl>
> "patix" <n...@w...pl>

> Krzysztof Szymanek - filozof, logik i matematyk:
> ---------
> Zwracamy uwagę, że nonsens w omawianym znaczeniu to nie zdanie
> fałszywe, lecz sformułowanie, które nie wyraża żadnej myśli.
> [...]
> #############
>
> Przy wysyłaniu tego posta zrobiłem coś "nonsensownego" -
> skrospostowałem na "wirtualną" (istniejącą jedynie mentalnie) grupę
> news:pl.sci.neuronauki . DLACZEGO to zrobiłem?
> Jest to test na doszukiwanie się sensu we wszystkim, co robią ludzie.

Bynajmniej

http://groups.google.pl/group/pl.sci.filozofia/msg/b
83c983629acf5b9?dmode=source&hl=pl
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.neuronauki
Subject: Re: PROPOZYCJA: pl.sci.neuronauki RDF1
Date: Fri, 24 Jun 2005 09:36:56 +0200
Są serwery które archiwizują grupę news:pl.sci.neuronauki
na dzisiaj 77(76) postów w tym jeden skancelowany:
Polskie wydanie "Mind Hacks"
Marek Celiński
19-01-06 17:57
4 kB
Edward Robak*

196. Data: 2006-01-21 12:40:28

Od: AlekS <aloiz@bez_tego.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik patix napisał(a):
> proces "wybierania wzoru" - ( dlaczego ?)
> jest komplemantarny do pózniejszego
> procesu obliczeń przy pomocy tego wzoru (jak ?)

Stereotyp uzupełnia stereotypowe postępowanie. (tak zromiałem)

> Jednak negacja tego pierwszego etapu i wręcz
> pomijanie jego istnienia i znaczenia ,jako podstawowego
> budulca/składnika rzeczywistości , prowadzi na
> manowce.

Negacja stereotypu często wiedzie na maowce. (to rozumiem)

> Jeśli sam tego nie widzisz ( a wszystko -tzn. inne
> posty - na to wskazuje) to ja nic na to nie poradze.

Nie zawsze odrzucenie stereotypu na manowce prowadzi.
Poradź mu coś [gratis], zachowaj się niestereotypowo.;-)

--
AlekS nihilista

197. Data: 2006-01-21 13:46:15

Od: "patix" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AlekS" <aloiz@bez_tego.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik patix napisał(a):

..
> Nie zawsze odrzucenie stereotypu na manowce prowadzi.

no nie wiem :)))
u mnie w szkole - kiedy pisałem wynik zadania
nie podając wzoru - zawsze były zgrzyty :))

> Poradź mu coś [gratis], zachowaj się niestereotypowo.;-)

ja mu już radziłem ,nie raz , by zaczął myśleć

ale on zaprzecza temu ,że myślenie istnieje i
wszystko wskazuje na to iż sądzi,że
mały (krótki) wzór/algorytm ma mało mądrości - ale taki
naprawdę długi wzór to musi być naprawdę mądry.
Jak jeszcze z przodu doda parę kawntyfikatorów/procesorów
to świat pada na kolana.

pozdrawiam
patix

198. Data: 2006-01-23 08:26:46

Od: "Sabazios" <n...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> patix:
>
> A co to za brednie.

O to samo chcialem sie zapytac jak przeczytalem dwa posty od ciebie

pozdro
Sabazios
--
Dumbe Hundas ne mahon specan. Dumbe Hundas ne mahon berca

199. Data: 2006-01-31 21:13:23

Od: Je Suis Cuisnner <n...@t...time> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli Twój dotyk laski odbierają jako molestowanie to Twoj problem -

Racja, dobrze powiedziane...

Ale o co chodzi? Czuje sie skonfundowany...

> - po max 30 minutach laska już wie doskonale czy chce się ze 'zwykłym
> człowiekiem całować czy nie.

Czasami nawet po kilku minetach juz wie.

PROSZĘ O OPINIĘ - SOCJOTERAPIA-GWSH GDAŃSK
Problem życiowy - krótkie
Nieumyslny blad, w sztuce ;o
[OT] pilotaż do pracy mgr
Psychologia kliniczna