Gdzie ustawić telewizor?

1. Data: 2011-08-20 17:34:15

Temat: Gdzie ustawić telewizor?
Od: "Annn" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! B. proszę o radę gdzie usadowić TV 50" w saloniku link:
http://img685.imageshack.us/img685/6990/salon1a.jpg

Mam tylko taki szkic i kusi nas poożenie 1 w narożu, żeby wykorzystać
największy wymiar przekątnej, bo salonik jest niewielki. Telewizor już mamy
(prezent od teścia :) ale ciągle nie wiemy gdzie go postawić lub powiesić.
Jak widać mamy 3 opcje: 1-na stoliku, 2 i 3 powieszony na ścianie.
Poradźcie, proszę. :)

2. Data: 2011-08-20 17:45:21

Temat: Re: Gdzie ustawić telewizor?
Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Annn napisał(a):
> Witam! B. proszę o radę gdzie usadowić TV 50" w saloniku link:
Leprze to, niż gdzie łóżko małżeńskie i jak mam ... A tu wole sie
powstrzymać ;)
--
Krzysiek

3. Data: 2011-08-20 19:17:29

Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Annn" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mamy (prezent od teścia :) ale ciągle nie wiemy gdzie go postawić lub
> powiesić. Jak widać mamy 3 opcje: 1-na stoliku, 2 i 3 powieszony na
Jaki duży jest ten telewizor? Jakie meble będą oprócz kanapy i telewizora?
Czy będzie jakis odtwarzacz DVD lub tuner sat? Gdzie masz wyprowadzone kable
antenowe? Czy planujesz kino domowe?

Odległość od narysowanej kanapy do miejsca 1 lub 3 wynosi ponad 4,5 metra -
optymalny byłby ekran o przekątnej 50-55 cali.
Miejsce 1 - w rogu pokoju może wystąpić nieprzyjemne dudnienie dźwięku. Nie
polecam.
Miejsce 2 - nie jest złe - dla ekranów 32-46 cali, zależnie od ustawienia
kanapy.
Miejsce 3 - na ścianie bez sensu pomyśl lepiej nad szafką/stolikiem rtv w
tym miejscu

Ja bym telewizor ustawił na środku ściany, gdzie narysowana jest kanapa.

Pozdrawiam,
Druid29

4. Data: 2011-08-20 19:25:33

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Annn" <A...@o...pl> napisał(a):

> [...]
>(prezent od teścia :) ale ciągle nie wiemy gdzie go postawić lub powiesić.
>Jak widać mamy 3 opcje: 1-na stoliku, 2 i 3 powieszony na ścianie.

Moje zdanie jest takie:

1. kiepsko bo:
- na stoliku,
- pod katem w stosunku do kanapy,
- na tle balkonu,
- daleko,

2. kiepsko bo:
- blisko kanapy,
- pod katem,

3. kiepsko bo:
- daleeeko (50 cali na ponad 4 metrach wrazenia nie zrobi),
- przy wyjsciu z kuchni,

Ja bym kanape dal w miejscu 2 i TV naprzeciwko
na scianie od kuchni :)

5. Data: 2011-08-20 19:28:41

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesmiewca <p...@v...com.pl> napisał(a):

>Ja bym kanape dal w miejscu 2 i TV naprzeciwko
>na scianie od kuchni :)

Aa, chyba ten brazowy prostokat to bar?, wiec
pomysl odpada.

6. Data: 2011-08-20 19:34:36

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druid29 napisał(a):
> Jaki duży jest ten telewizor?
Jakie pytanie, taka rada z pytaniem ROTFL
--
Krzysiek

7. Data: 2011-08-20 22:19:35

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> (prezent od teścia :)  ale ciągle nie wiemy gdzie go postawić lub powiesić.

> Jak widać mamy 3 opcje: 1-na stoliku, 2 i 3 powieszony na ścianie.

czekam aż ktoś spyta czy papier toaletowy po użyciu można prać. A jak można to
jaki program. Doczekam się.

8. Data: 2011-08-21 07:39:13

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Annn wrote:
> [...]
> postawić lub powiesić. Jak widać mamy 3 opcje: 1-na stoliku, 2 i 3
> powieszony na ścianie. Poradźcie, proszę. :)

khm...

50cali to nie jakiś olbrzym, zakłądam że to jest HD więc jakość obrazu dobra

nie musisz jakiś kilometrów od ekranu planować.

9. Data: 2011-08-21 07:40:07

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kogutek wrote:

> czekam aż ktoś spyta czy papier toaletowy po użyciu można prać. A jak
> można to jaki program. Doczekam się.

nie przesadzaj...

są ludzie którzy nie potrafią nawet własnego domu urządzić, naprawdę.

10. Data: 2011-08-21 08:56:14

Temat: Odp: Re: Gdzie ustawić telewizor?
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 21 sierpnia 2011, 00:19:35 UTC+2 użytkownik kogutek napisał:

> czekam aż ktoś spyta czy papier toaletowy po użyciu można prać. A jak można to
> jaki program. Doczekam się.

Nie doczekasz, powszechnie wiadomo że w takiej sytuacji należy zrezygnować z
tradycyjnego papieru na rzecz biletów komunikacji miejskiej (wykorzystanych
wcześniej) albo szkła.

--
ZZ@private

co zamiast unicoru