Gdzie w Krakowie kosmetyczki?

1. Data: 2003-04-14 06:54:59

Temat: Gdzie w Krakowie kosmetyczki?
Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam problem, kilka lat temu kupilam sobie duza, dosc pojemną kosmetyczke.
Byla duza, wiec zmiesily sie w niej wszystkie najpotrzebniejsze kosmetyki,
mleczka szampony i inne tego typu gadzety, bralam ja zawsze jak gdzies
wyjezdzalam. Niestety nic nie trwa wiecznie i tak sie podzialo ze ta
kosmetyczka po prostu nie sie popruła ;-( i to teraz akurat przed moim
wyjazdem na swięta!
Czy moze widzialyscie gdzies takie kosmetyczki? bo ja widze jedynie takie
male, gdzie mieszcza sie jedynie male kosmetyki typu szminki.
I jakie są ceny takich kosmetyczek ?

Pozdrawiam
Ania
ICQ#: 176024909 Current ICQ status: + More ways to contact me