Gdzie w Warszawia lub okolicach - gline

1. Data: 2004-10-29 08:09:28

Temat: Gdzie w Warszawia lub okolicach - gline
Od: "SinusX" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Gdzie w warszawie mozna kupic gline do kwiatkow ??
Dzieki za info

2. Data: 2004-10-29 12:56:56

Temat: Re: Gdzie w Warszawia lub okolicach - gline
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

SinusX wrote:
> Witam
> Gdzie w warszawie mozna kupic gline do kwiatkow ??
> Dzieki za info
> Pozdrawiam

A ile Ty tej gliny potrzebujesz? Jeśli tonę to zadzwoń, do której
kolwiek firmy zajmującej się dowozem ziemi i popytaj.
Jeśli nie więcej niż reklamówkę to w oklicy Marek, Zielonki i Radzymina
jest parę cegielni. Poproś moze Ci dadzę te trochę. A jak dasz na piwo
to napewno dadzą ;).

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2004-10-29 18:41:41

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

U mnie na działeczce masz za friko.

Trzy różne gliny (zależy od pokładu)

Pozdrawiam garncarsko
skryba
Ps. święty nie jestem ale garnków nie chce mi się lepić choć gliny ci u mnie
dostatek

Odkwaszenie trawnika
Trawy po raz kolejny
Trawy po raz kolejny