Gdzie w Warszawie jest sklep "Little India"?

1. Data: 2007-03-21 20:51:12

Temat: Gdzie w Warszawie jest sklep "Little India"?
Od: "Sholay" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z grupowiczów wie gdzie znajduje się sklep "Little India"?
Wiem, że gdzieś w okolicy Domaniewskiej, ale potrzebuję
dokładniejszych namiarów, żeby tam trafić.

Andzrej

2. Data: 2007-03-21 20:56:19

Temat: Re: Gdzie w Warszawie jest sklep "Little India"?
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Sholay wrote:

> Czy ktoś z grupowiczów wie gdzie znajduje się sklep "Little India"?
> Wiem, że gdzieś w okolicy Domaniewskiej, ale potrzebuję
> dokładniejszych namiarów, żeby tam trafić.

http://adres.targeo.pl/Warszawa,Domaniewska,22

;)

--
+ ' .-. .
, * ) )

3. Data: 2007-03-21 21:07:42

Od: "Sholay" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Mar, 21:56, Konrad Kosmowski <k...@k...net> wrote:

> http://adres.targeo.pl/Warszawa,Domaniewska,22
>
> ;)
>
> --
> + ' .-. .
> , * ) )
> http://kosmosik.net/ . . '-' . kK

Łoj cudnie dziękuję!

A i to Targeo świetne.

serdeczności

4. Data: 2007-03-23 20:25:27

Od: "Czarek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sholay" <a...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Czy ktoś z grupowiczów wie gdzie znajduje się sklep "Little India"?
Wiem, że gdzieś w okolicy Domaniewskiej, ale potrzebuję
dokładniejszych namiarów, żeby tam trafić.

Andzrej

Nowy adres to ul Dankowicka 15 /Młociny/
Czarek

Re: jakie przyprawy do jakich potraw?
Lodowka ARISTON - co myslicie
ostatnio wędzone kości schabu...
Re: dyskusja o produktach spożywczych - płatne
dobra strona z przepisami - szukam