Gdzie w Warszawie porady ?

1. Data: 2004-08-09 14:36:04

Temat: Gdzie w Warszawie porady ?
Od: "Łukasz" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy ktoś może wie gdzie w Warszawie mozna pojechać z określonymi chwastami lub
zainfekowanymi roślinkami, zdiagnozować szkodnika i zakupić odpowiedni
specyfik ??
Będę wdzięczny za szybką odpowedź.

2. Data: 2004-08-09 16:42:49

Temat: Re: Gdzie w Warszawie porady ?
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz" <l...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
lub
> zainfekowanymi roślinkami, zdiagnozować szkodnika i zakupić odpowiedni

Sklepów takowych, bo pewnie o to Ci chodzi, nie znam. Ale nie raz i nie dwa
widziałam desperatów, tj. zatroskanych ogrodników w budynku Fitopatologii i
Entomologii wydziału Ogrodnictwa SGGW. Na Nowoursynowskiej oczywiscie, tylko
tam teraz remonta i przeprowadzki, wiec nie wiem, gdzie teraz sie mieszczą.
Ale powinni pomóc chętnie. A jak jakis ciekawy szkodnik, to ze smakiem
zabiorą ;)
Pozdrawiam, Agata

3. Data: 2004-08-10 07:44:01

Od: l...@c...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale powinni pomóc chętnie. A jak jakis ciekawy szkodnik, to ze smakiem

Hehe :)
To dopiero nałogi :D
Mi bardziej chodzi o kogoś, kto od razu ściągnie z półki odpowiedni preparat, a
muszę to zrobić szybko, bo mi liguster cały zainfekuje i będzie po zawodach...:(

4. Data: 2004-08-10 09:08:10

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
preparat, a
> muszę to zrobić szybko, bo mi liguster cały zainfekuje i będzie po

No to nie wiem, gdzie... :)
Może spróbuj opisać objawy tutaj, + jakiś link do zdjecia...
Ostatnio pani w sklepie dala mi RoundUp na mszyce :) Potem się czerwieniła i
tłumaczyła, że nie dosłyszała... Ale ja tam swoje wiem ;) A jakby przyszedł
lajkonik, to by wziął ten RoundUp i zwalczył szybciutko swoje róże :)
Pozdrawiam, Agata

5. Data: 2004-08-10 09:53:57

Od: "Jack" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raz czy dwa razy w tygodniu ( w trakcie dużego ruchu w sklepie - maj było
chyba częściej ) dyżuruje znająca się na rzeczy pani w Centrum Ogrodniczym
Hortorus na Płochocińskiej

Pozdrawiam
Jack

6. Data: 2004-08-10 12:53:40

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Gusiek" <a...@W...onet.pl> wrote in message

> Ostatnio pani w sklepie dala mi RoundUp na mszyce :)

Logicznie rzecz biorac miala racje :-) Jak mszyce nie beda mialy
co jesc, to ich nie bedzie. To tak jak ten beton na slimaki, ktory
ktos opisywal.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2004-08-11 09:13:56

Od: l...@c...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chyba częściej ) dyżuruje znająca się na rzeczy pani w Centrum Ogrodniczym

Hortorus, Płochocińska - zapamiętam. Poszukam może telefonu tam i się dowiem
kiedy będzie ta pani :)

A objawy ? Cóż Najpierw liście w Ligustrze zaczynają wyglądać jak ser
szwajcarski :), następnie żółkną, a na samym końcu usychają zupełnie - razem z
gałązką na której rosną... - aha w żywopłocie panoszy mi się jakiś powój, który
kwitnie na różowo... ciężko toto wyrwwać z ziemi, a jeszcze cięzęj odplątać z
gałęzi.

Zdjęć nie załączę ,bo nie mam cyfrówki.. A chwastów nie opiszę na tyle dobrze,
żebyście zgadli co to, bo to nic popularnego, ani perz, ani lebioda.... takie
dziwne jakieś.

Sprzedaję Hydrożel Stockosorb Agro
zdjęcia z lipca jeszcze
sprawozdawczo