Gdzie w Wawie kupie welne - koldra/koc - do poscieli?

1. Data: 2008-02-06 03:28:10

Temat: Gdzie w Wawie kupie welne - koldra/koc - do poscieli?
Od: p...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przyjechal znajomy z daleka i dostal zamowienie od Tesciowej, zeby
przywiezc z dalekich i dzikich krajow Zlote Runo - a dokladnie welne -
gruba i puszysta - ktora wklada sie w powloczki i pod ktora sie spi.
Wiadomo, zamowienie od Tesciowej rzecz swieta, wiec teraz szukamy dla
niego welny. Tyle tylko, ze nie wiem jak taka welna wyglada i gdzie ja
mozna kupic. Sam spie zupelnie pod czym innym.
Moze wiecie gdzie cos takiego dostane? Hurtownie materialow podobno
odpadaja, ktos mi polecil sprawdzenie supermarketow lub Makro.
Moze jakas dobra dusza poratuje mnie informacja czego szukam, jak to
sie nazywa i gdzie to moge kupic...

pozdr
Piotr

2. Data: 2008-02-06 06:36:50

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

IKEA ;-)
JaC

-----

3. Data: 2008-02-06 07:49:23

Od: "Tomasz Murgrabia" <p...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@a...pl> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...
> [...]
> odpadaja, ktos mi polecil sprawdzenie supermarketow lub Makro.
> Moze jakas dobra dusza poratuje mnie informacja czego szukam, jak to

Nie wiem czy chodzi o wełnę luzem czy zwykłą wełnianą kołdrę - tego
pierwszego to chyba nigdzie nie dostaniesz tylko u bacy, a kołdrę wełnianą
kupowałem w Makro. Jest dość tania - i ją wkładam w poszwy. Ale powiem że
jest strasznie ciepła! Generalnie nie używam jej - chyba dopiero jak wyłączą
całkiem
ogrzewanie w zimie na minimum tydzień.

Problem w tym że cienka kołdra wystarczy bo kiedyś taką używałem - ok 1cm
wełna zbita i poplisowana z materiałem wierzchnim- tylko się zniszczyła była
super - trzymała stałą temperaturę niezależnie od warunków (producent
niemiecki).

A ta z makro jest bardzo gruba - w środku ma syntetyczne włókna tak jak
zwykła kołdra - tylko że na zewnątrz jest jeszcze dodatkowo wełniak.

Ewentualnie są dobre kołdry wełniane rozwożone przez firmy robiące
prezentacje po domach - ale niestety ceny tych są conajmniej kosmiczne.
Małe pocieszenie to że można je wziąć na raty.

Pozdrowienia
Tomek

4. Data: 2008-02-10 16:06:38

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@a...pl pisze:
> [...]
> odpadaja, ktos mi polecil sprawdzenie supermarketow lub Makro.
> Moze jakas dobra dusza poratuje mnie informacja czego szukam, jak to

Gotowe produkty "Złote runo" kupisz na Kruczej po prawej stronie tuż za
Zurawią.
pozdr. Jerzy

5. Data: 2008-02-11 09:45:49

Od: p...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lut, 17:06, Jerzy Nowak <0...@m...pl> wrote:

> Gotowe produkty "Złote runo" kupisz na Kruczej po prawej stronie tuż za
> Zurawią.

Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
Zlote Runo sprawdze.
Na razie trafilem do supermarketu gdzie znalazlem koldry welniane ze
srodkiem z poliestru Ceny 220 i 110 zl - skad roznica? Welna
pochodzila w 90% z wystepujacych w Tatrach owieczek i w 10% z
wielbladow wystepujacych na Pustyni Bledowskiej i wsrod wydm Helskich.
;)

pozdr
Piotr

6. Data: 2008-02-11 10:13:54

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Powiem Ci szczerze w Polsce nie ma dobrej wełny, tylko bardzo siermiężna.
Mamy natomiast doskonały puch.
JaC

-----

> Welna pochodzila w 90% z wystepujacych w Tatrach owieczek i w 10% z wielbladow
wystepujacych na Pustyni Bledowskiej i
wsrod wydm Helskich.

Ramki Sistena Life legrand - gdzie kupic???
koszt chemii do parkietu
Drzwi przesuwne do szafy z lustrem - pytanie
Klej ośmiorniczka - czym czyścić
Swiatło z okna - by nie raziło