Gdzie zbierać dziką tarninę ?

1. Data: 2004-12-13 13:33:42

Temat: Re: Odp: Gdzie zbierać dziką tarninę ?
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Zalewska wrote:

> Tam gdzie ja obiecałam poszukać, koło Czerwonki, po przejsciu kilku
> kilometrów miedzami zerwałam moze pół litra jagód. marnota straszna. Myślę,
> ze wiosna była za zimna i owocki sie nie zawiazały. Gdyby to były ptaki,
> częsc owoców leżałaby pod krzakami

No to nie będzie tarninówki, trudno. Popełnilam ratafię, pigwówkę
i orzechówkę, musi wystarczyć.
Jaka duża musi być tarnina, żeby miec owoce?

z malutkimi choć nie będzie to pewnie myśl złota:
tarninkami Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2004-12-13 19:49:24

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaka duża musi być tarnina, żeby miec owoce?

Te krzaki, które rosna na miedzach koło Czerwonki Liwskiej maja po jakies
dwa, dwa i pół do trzech metrów wysokości. A wiek ich ... tego nikt nie
potrafi powiedziec:) same się sieja, same rosna.
Pozdrawiam, Monika

1. Data: 2004-12-13 19:56:04

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl>
> No to nie będzie tarninówki, trudno. Popełnilam ratafię, pigwówkę
> i orzechówkę, musi wystarczyć.
> Jaka duża musi być tarnina, żeby miec owoce?

Ja zbierałem z takich małych, 1-2 m.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-12-14 01:07:11

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 11 Dec 2004 00:39:27 +0100, "Jagoda" <b...@g...pl> wrote:

>Użytkownik Sławek SWP <s...@w...pl> w wiadomości do
>grup dyskusyjnych napisał:coipnq$mdd$...@n...news.tpi.pl...

>Na Woli zwanej Jagodową jest dużo tarniny, ale głowy nie dam za to, czy
>ptaki już jej nie wrąbały. W niedzielę bedę, to sprawdzę.

W ostatnia sobote lazilem po fortach, tarniny rosnie tam sporo - i
dziwna sprawa, ani jednej sliweczki nie widzialem. Zezarl ktos, nie
obrodzilo czy jak?

--
Darek

1. Data: 2004-12-14 08:32:04

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Zalewska wrote:
> [...]
> dwa, dwa i pół do trzech metrów wysokości. A wiek ich ... tego nikt nie
> potrafi powiedziec:) same się sieja, same rosna.

To ja chyba nie dozyję własnych owocków. Moje tarninki mają ok 0,5 m
i rosna raczej powoli :-(

1. Data: 2004-12-14 09:01:12

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz K. Ladziak wrote:

> W ostatnia sobote lazilem po fortach, tarniny rosnie tam sporo - i
> dziwna sprawa, ani jednej sliweczki nie widzialem. Zezarl ktos, nie
> obrodzilo czy jak?

Może już wyzbierana, może mróz był przy kwitnieniu. To dziki krzew, ale
dość delikatny.

1. Data: 2004-12-14 12:58:08

Od: "Dirko" <d...@5...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:41bea505$1@news.home.net.pl Krystyna Chiger
<k...@p...pl> napisał(a):

> To ja chyba nie dozyję własnych owocków. Moje tarninki mają ok 0,5 m
> i rosna raczej powoli :-(

Hejka. Krycha, no, co Ty! Młoda kobita jeszcze jesteś. :-)
Pozdrawiam juwenilnie :-) Ja...cki

[SPAM] Swieta - prezenty i te sprawy :)
przyprawy
Telepizzeria Tino Wa-wa