Gdzie zbierać dziką tarninę ?

1. Data: 2004-11-30 21:42:51

Temat: Gdzie zbierać dziką tarninę ?
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze czy wiecie gdzie w okolicach Warszawy mógłbym zebrać
owoce tarniny ? Chodzi mi o dzikie krzaki przy zbieraniu z których nie
będzie protestów w związku z naruszeniem własności.

Dostałem w prezencie książkę o nalewkach i winach ... koniecznie chcę już
teraz wypróbować przepisy.

Dziką różę i jarzębinę mam ;-) została jeszcze tarnina
http://evil.pl/pip/index.html

2. Data: 2004-12-01 08:02:12

Temat: Re: Gdzie zbierać dziką tarninę ?
Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teraz wypróbować przepisy.
>
> Dziką różę i jarzębinę mam ;-) została jeszcze tarnina

Dzika tarnine ja zbieram pod Węgrowem, ale to daleko od Warszawy
Jadac od warszawy trzeba skręcić w Roguszynie zdaje się i przejechac jeszcze
kilka kilometrów. Tam tarnina rosnie na miedzach. Nie wiem, czy bede miała
okazje pojechac tam w tym roku, ale jak bede jechała nie zapomnę o Tobie.
Nie wiem tylko, czy taki marny mróz jaki był do tej pory jej wystarczył no i
czy jej ptaki nie zjadły do tej pory:)
Pozdrawiam, Monika

3. Data: 2004-12-01 09:35:55

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cojtqn$i0c$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: Monika Zalewska <m...@w...pl>
Było:
> Dzika tarnine ja zbieram pod Węgrowem, ale to daleko od Warszawy
> Jadac od warszawy trzeba skręcić w Roguszynie zdaje się i
> przejechac jeszcze kilka kilometrów. ...

Jadąc od Warszawy w prawo czy w lewo ? Znaczy na Wielądki, Czerwonkę czy
Wypychy ?

A może zna ktoś gdzieś bliżej ?

http://evil.pl/pip/index.html

4. Data: 2004-12-01 12:51:39

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jadąc od Warszawy w prawo czy w lewo ? Znaczy na Wielądki, Czerwonkę czy
> Wypychy ?

Na Czerwonke Liwską, tam nawet przy szosie rosną
Pozdrawiam, Monika

5. Data: 2004-12-01 12:55:52

Od: Jerzy Kozłowski <j...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na Czerwonke Liwską, tam nawet przy szosie rosną
> Pozdrawiam, Monika

a te przy szosie sa lepsze bo ciezsze...
Jerzy

6. Data: 2004-12-01 13:42:55

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a te przy szosie sa lepsze bo ciezsze...
> Jerzy

No:)) jakis kilogram ołowiu na jagódke:)))
Pozdrawiam, Monika

7. Data: 2004-12-10 23:39:27

Temat: Odp: Gdzie zbierać dziką tarninę ?
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sławek SWP <s...@w...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:coipnq$mdd$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> teraz wypróbować przepisy.
>
> Dziką różę i jarzębinę mam ;-) została jeszcze tarnina

Na Woli zwanej Jagodową jest dużo tarniny, ale głowy nie dam za to, czy
ptaki już jej nie wrąbały. W niedzielę bedę, to sprawdzę.
Pozdrówki - Jagoda

8. Data: 2004-12-11 11:17:42

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cpdc83$pfp$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: Jagoda <b...@g...pl>
Było:
> [...]
> Na Woli zwanej Jagodową jest dużo tarniny, ale głowy nie dam za
> to, czy ptaki już jej nie wrąbały. W niedzielę bedę, to sprawdzę.

Ale gdzie łona ? Gdzie ? Na mapie nie widzę ... :-( a też się wybieram w
niedzielę

http://evil.pl/pip/index.html

9. Data: 2004-12-13 12:54:46

Temat: Re: Odp: Gdzie zbierać dziką tarninę ?
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:

> Na Woli zwanej Jagodową jest dużo tarniny, ale głowy nie dam za to, czy
> ptaki już jej nie wrąbały. W niedzielę bedę, to sprawdzę.
> Pozdrówki - Jagoda

I co? Zostawiły coś?
choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

10. Data: 2004-12-13 13:13:43

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co? Zostawiły coś?

Tam gdzie ja obiecałam poszukać, koło Czerwonki, po przejsciu kilku
kilometrów miedzami zerwałam moze pół litra jagód. marnota straszna. Myślę,
ze wiosna była za zimna i owocki sie nie zawiazały. Gdyby to były ptaki,
częsc owoców leżałaby pod krzakami

Pozdrawiam, Monika

Wiongrona
DZIAŁKI REKREACYJNE