Geera

1. Data: 2002-12-11 10:38:39

Temat: Geera
Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Prośba moja taka:
Jest taka indyjska przyprawa, podobna do kminku, gdzie można ją w Polsce kupić?
Czym zastąpić? W przepisach zagramanicznych piszą jako alternatywę "ground
cumin" jak to rozumieć? Polskich objaśnień , ani przepisów nie znalazłem.
O wsparcie proszę...
Michał

1. Data: 2002-12-11 11:12:25

Temat: Re: Geera
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

t...@p...onet.pl:
> [...]
> cumin" jak to rozumieć? Polskich objaśnień , ani przepisów nie znalazłem.

geera to prażony mielony kumin. Zobacz w wątkach dotyczących kuminu,
cuminu i podobnych. A gdzie kupić to zależy od miejsca zamieszkania.

Waldek

1. Data: 2002-12-11 11:15:12

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam , weszło 2 razy - to onet...
Michal

1. Data: 2002-12-12 07:26:05

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> geera to prażony mielony kumin. Zobacz w wątkach dotyczących kuminu,
> cuminu i podobnych. A gdzie kupić to zależy od miejsca zamieszkania.
>
> Waldek

Dzięki wielkie. Mieszkam pod Warszawą i bywam tu codziennie, ale z innych miast
też ktoś znajomy może przywieźć.Czy można samemu uprażyć, zemleć i to będzie
to? Pod warunkiem , że dostanę kumin...
Michał

1. Data: 2002-12-14 12:47:40

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
miast
> też ktoś znajomy może przywieźć.Czy można samemu uprażyć, zemleć i to

mozna w Warszawie w sklepach kolonialnych- chyba macie to w Klifie (bo w
gdansku jest cumin w Klifie). Jest takze w sklepiku - jadlodajni arabskiej
przy ul. Hożej (Aysza) - Hoża 63/67,
Jola L-L

Geera
Kurczak w sezamie [P]