Gimnazjum, a obcy jezyk jako wykladowy.

1. Data: 2008-04-14 10:03:16

Temat: Gimnazjum, a obcy jezyk jako wykladowy.
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nie myslicie, że pójscie do gimnazjum, gdzie część przedmiotów bedzie wykładana w
języku obcym, to duże ryzyko porażki?
Miałem kolegów i kolezanki, którzy poszli do liceów (jeszcze nie było gminazjów) z
wykładowym obcym językiem i źle się
to kończyło, np. stratą jednego roku nauki i spadnięciem do jakichś techników
(naprawdę parę przypadków).
Oczywiscie są też tacy, co dali radę.
JaC

2. Data: 2008-04-14 17:05:54

Temat: Re: Gimnazjum, a obcy jezyk jako wykladowy.
Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W liście datowanym 14 kwietnia 2008 (12:03:16) napisano:

> [...]
> było gminazjów) z wykładowym obcym językiem i źle się
> to kończyło, np. stratą jednego roku nauki i spadnięciem do jakichś

A co jest takiego strasznego w technikach? IMHO to teraz jedyne
sensowne szkoły średnie są...

Yakhub
Nie pisz do mnie na ten adres.

3. Data: 2008-04-14 17:11:14

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> gminazjów) z wykładowym obcym językiem i źle się
> to kończyło, np. stratą jednego roku nauki i spadnięciem do jakichś

Zawsze jest ryzyko, że ktoś sobie nie da rady. Niekoniecznie z powodu
języka.
A do wykładówek (czy to gimnazja czy licea) nie biorą zazwyczaj pierwszego
lepszego motłochu z ulicy, tylko rekrutację poprzedzają dość solidnymi
egazminami, które zaliczają najlepsi. Więc problem niejako sam się
rozwiązuje już na wstępie. Przykład Twoich znajomych świadczy prawdopodobnie
o źle przeprowadzonym naborze kandydatów do klas z językiem wykładowym.

JW

czy Jan oszalal ?
Waga podręczników szkolnych.
książki dla sześciolatka