Globalne ochłodzenie

1. Data: 2017-05-26 07:00:54

Temat: Globalne ochłodzenie
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.twojapogoda.pl/wiadomosci/117025,rosyjscy
-naukowcy-sa-pewni-nadchodzi-globalne-ochlodzenie

Ja wolę już globalne ocieplenie. A ochłodzenie jest jeszcze podobno
wzmacniane przez chemitrailsy

2. Data: 2017-05-26 07:13:56

Temat: Re: Globalne ochłodzenie
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2017 o 07:00, pinokio pisze:
> http://www.twojapogoda.pl/wiadomosci/117025,rosyjscy
-naukowcy-sa-pewni-nadchodzi-globalne-ochlodzenie

> Ja wolę już globalne ocieplenie. A ochłodzenie jest jeszcze podobno
> wzmacniane przez chemitrailsy

ja pociągnę najwyżej kilkadziesiąt lat ale nie zazdroszczę młodym...

3. Data: 2017-05-26 08:15:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-26 o 07:00, pinokio pisze:

> A ochłodzenie jest jeszcze podobno
> wzmacniane przez chemitrailsy

A chemtrailsy są jeszcze podobno wzmacniane przez opętania.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2017-05-26 08:17:19

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2017 o 08:15, Kviat pisze:

> A chemtrailsy są jeszcze podobno wzmacniane przez opętania.

Nie piszę że wierzę w chemitrailsy, choć czasami zastanawiają zdjęcia
pełne popsutego nieboskłonu przez smugi.
W każdym razie jestem oburzony ewentualną walką z ociepleniem przez
chemitrailsy

5. Data: 2017-05-26 10:47:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> http://www.twojapogoda.pl/wiadomosci/117025,rosyjscy
-naukowcy-sa-pewni-nadchodzi-globalne-ochlodzenie

"Nauce też trzeba się przyglądać, bo odkrywa to, co dawno wiadomo."
- Babka do aptekarza, "Ranczo"

> Ja wolę już globalne ocieplenie. (Ciach pierdółki)

Cóż, nie masz wpływu na zjawiska przyrody.

6. Data: 2017-05-26 14:53:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-26 o 08:17, pinokio pisze:

> Nie piszę że wierzę w chemitrailsy, choć czasami zastanawiają zdjęcia
> pełne popsutego nieboskłonu przez smugi.

A w samoloty wierzysz?

> W każdym razie jestem oburzony ewentualną walką z ociepleniem przez
> chemitrailsy

A nie jesteś oburzony kwaśnieniem mleka spowodowane przez szczające do
mleka krasnoludki?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Merkel, skandal!