Glodowka/lewatywa

1. Data: 2005-02-07 17:52:02

Temat: Glodowka/lewatywa
Od: hyhy <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slyszalem, ze robienie glodowki bez codziennej lewatywy nie ma sensu i
mija sie z celem. Co o tym sadzicie? Mam chetke na pieciodniowa przerwe
od jedzenia ...ale nie za cene lewatywy! :p

2. Data: 2005-02-07 18:06:16

Temat: Odp: Glodowka/lewatywa
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik hyhy <n...@c...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:cu89s8$h7l$...@k...task.gda.pl...
> Slyszalem, ze robienie glodowki bez codziennej lewatywy nie ma sensu i
> mija sie z celem. Co o tym sadzicie? Mam chetke na pieciodniowa przerwe
> od jedzenia ...ale nie za cene lewatywy! :p

Niekoniecznie. Lewatywa przyspiesza proces oczyszczania i jest bardzo
pomocna przy usuwaniu zlogów szczególnie mocno przytwierdzonych do scianek
jelita, ale nie jest niezbedna przy glodówce. Po zakonczeniu postu dobrze
jest jesc duzo pokarmów, zawierajacych wlókna, np. kapusta, które zeskrobia
zlogi ze zwiotczalego jelita.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2005-02-07 22:37:47

Temat: Re: Glodowka/lewatywa
Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "hyhy" <n...@c...pl> napisal w wiadomosci
> Slyszalem, ze robienie glodowki bez codziennej lewatywy nie ma sensu i
> mija sie z celem. Co o tym sadzicie? Mam chetke na pieciodniowa przerwe
> od jedzenia ...ale nie za cene lewatywy! :p

Za ksiazeczka "Glodówka lecznicza", autor zapomniany.
Wystarczy bys zrobil sobie surówke z 400 g surowej kwaszonej kapusty
przyprawionej do smaku cebulka, kminkiem i skropionej oliwa.
Ostrzezenie - po konsumpcji nie nalezy wychodzic z domu!
Pozdrowienia!
Tadeusz

Meridia w Warszawie
Jak znalezc nowotwor w organizmie
Usuwanie zmian barwnikowych + bliznowce
Coś jak "raczki", ale mniejsze i od potu
Jakie ciśnienie u 8 latka?