Głodówka zdrowotna

1. Data: 2004-08-02 09:07:16

Temat: Głodówka zdrowotna
Od: "Michał Domaradzki" <m...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Czy ktoś z Was się orientuję, gdzie mógłbym znaleźć rzetelna informacje nt.
głodówki zdrowotnej. Może są jakieś firmy, które to organizują. Chodzi mi o
argumenty za i przeciw, żeby podjąć decyzję. Z jednej strony słyszałem, że
to bardzo pomaga, z drugiej, że jest szkodliwe. Gdzie leży prawda?
--
pozdro,
Michał Domaradzki

2. Data: 2004-08-02 13:07:35

Temat: Re: Głodówka zdrowotna
Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Aug 2004 11:07:16 +0200, "Michał Domaradzki"
<m...@S...onet.pl> wrote:

> [...]
>argumenty za i przeciw, żeby podjąć decyzję. Z jednej strony słyszałem, że
>to bardzo pomaga, z drugiej, że jest szkodliwe. Gdzie leży prawda?

Na jedno pomaga, na inne szkodzi. Szkodzi glownie tym, ktorzy gloduja
"na sile".
Mam troche materialow, poszukam i powiem
No dobrze, mam, ale moge Ci to przeslac na email, spakowane, bo
tutaj nie dam rady. Jak sie zgodzisz to Ci wysle.

Pozdrawiam
Klapuch

3. Data: 2004-08-02 13:37:58

Od: "Michał Domaradzki" <m...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Będę wdzięczny bardzo. Mój adres na piva: m...@p...onet.pl

--
pozdro,
Michał Domaradzki

4. Data: 2004-08-02 15:32:51

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Aug 2004 15:37:58 +0200, "Michał Domaradzki"
<m...@S...onet.pl> wrote:

>Będę wdzięczny bardzo.

poszlo! :-)

Klapuch

5. Data: 2004-08-03 06:52:07

Od: "Michał Domaradzki" <m...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poszlo! :-)

i doszło. dzięki.

--
pozdro,
Michał Domaradzki

6. Data: 2004-08-09 00:19:41

Od: "Jurgen" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam poniższe strony :
www.anorektycznecioty.żyg.pl
www.niejembolubie.com.pl
www.chcebycszczapą.prv.pl

Użytkownik "Michał Domaradzki" <m...@S...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cel07g$apl$3@news.onet.pl...
> [...]
> argumenty za i przeciw, żeby podjąć decyzję. Z jednej strony słyszałem, że
> to bardzo pomaga, z drugiej, że jest szkodliwe. Gdzie leży prawda?

Koszt leczenia SM?
Sposób na "zabicie" zapachu alkoholu
dyskopatia?
Jak pozbyc sie osadu z jezyk?