Głośna bateria zlewozmywakowa

1. Data: 2005-03-29 19:42:51

Temat: Głośna bateria zlewozmywakowa
Od: "Zbig.T" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem dość drogą (w mojej ocenie) baterię zlewozmywakową, stojącą. Okazało
się, że przy puszczaniu wody "na pół gwizdka" wydaje ona bardzo głośny szum.
Poprzednio miałem zwykłą, tanią baterię i nie było z tym problemu.
Zastanawiam się teraz co z tym fantem zrobić. Może ktoś z szanownych
grupowiczów mógłby coś poradzić, oprócz złożenia reklamacji.
Pzdr.

2. Data: 2005-03-30 11:17:20

Temat: Re: Głośna bateria zlewozmywakowa
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:d2cb8l$2a4$1@inews.gazeta.pl
Od: Zbig.T <z...@g...pl>
Było:
> [...]
> baterię i nie było z tym problemu. Zastanawiam się teraz co z tym
> fantem zrobić. Może ktoś z szanownych grupowiczów mógłby coś

Zdjąć, oczyścić-przedmuchać, założyć siatkę-filtr na dolot wody, założyć.
Jak nie pomoga niestety reklamować ujemnie ;-)

(U mnie gwizdało, po ww pomogło)

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

wypoczynek skorzany-jak sprawdzic?