Gofrownica

1. Data: 2008-11-11 15:21:22

Temat: Gofrownica
Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio kolejny już raz miałem okazję spróbować gofrów z domowej
gofrownicy, co mnie natchnęło do rozważenia zakupu własnej :D

Pytanie może i głupie, ale mały rekonesans w allegro trochę mnie
zdezorientował, ogromy wybór, część pewnie kaszaniasta (znajomi mówią że
niektóre gofrownice nie potrafią zrobić chrupiących gofrów).

Gofrownica nie będzie nazbyt często używana, produkcji w dużych ilościach
też nie planuję. Na początek przyjrzałem się tym z "eldomu" - wyglądają
dobrze i są tanie :) Ale może ktoś coś podpowie jeszcze? :>

--
Kapsel
http://kapselek.net

2. Data: 2008-11-11 15:43:28

Temat: Re: Gofrownica
Od: "Orka" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Pytanie może i głupie, ale mały rekonesans w allegro trochę mnie
> zdezorientował, ogromy wybór, część pewnie kaszaniasta (znajomi mówią że
> niektóre gofrownice nie potrafią zrobić chrupiących gofrów).

To czy gofry są chrupiące, zależy raczej od przepisu na ciasto, a nie od
samej gofrownicy.
Z mojego doświadczenia wynika, że z tańszych gofrownic bardzo szybko, czyli
po ok. 6 miesiącach używania raz na 2 tygodnie, złazi teflon :( Osobiście
zainwestowałabym w droższą-markową.

Orka

3. Data: 2008-11-11 21:51:37

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wg mnie największe znaczenie ma moc gofrownicy (te z niższą "gotują", a nie
pieką), od razu odpuść te poniżej 1000W. Polecam sprzęt polskiej firmy
Dezal.

Pozdr. Ewa

4. Data: 2008-11-12 00:53:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa W" <e...@b...wroc.pl> wrote in message
> [...]
nie
> pieką), od razu odpuść te poniżej 1000W. Polecam sprzęt polskiej firmy

Mam dwie - polską - o głębokiej rzeźbie - ta nie robi gofrów chrupiących,
oraz rosyjską piekąca cienkie wafle chrupiące. Przepisy zamieszczałem ongi
na grupie...

5. Data: 2008-11-12 00:53:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

oraz rosyjską piekąca cienkie wafle chrupiące. Przepisy zamieszczałem ongi
na grupie kuchnia...

6. Data: 2008-11-12 12:02:09

Od: Maverick <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> wrote in message
> nie

> Mam dwie - polsk? - o g?ebokiej rze 1/4 bie - ta nie robi gofrów chrupi?cych,
> oraz rosyjsk? piek?ca cienkie wafle chrupi?ce. Przepisy zamieszcza?em ongi
> na grupie...

Popieram, mam i jestem zadowolony - tylko licznik energii troche szaleje :D

<1000W mozesz zupelnie odpuscic - im wieksza moc tym lepiej.

--
Regards,
Maverick

7. Data: 2008-11-12 12:04:38

Od: "ZS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gofrownica nie będzie nazbyt często używana, produkcji w dużych ilościach
> też nie planuję. Na początek przyjrzałem się tym z "eldomu" - wyglądają
> dobrze i są tanie :) Ale może ktoś coś podpowie jeszcze? :>

Z doświadczenia powiem tak. Są praktycznie dwa roziwązania. Jak masz wiecej
kasy to
http://allegro.pl/item476562568_gofrownica_dezal_301
_4_pyszne_sniadanko.html
i na pewno super gofry będą wychodzić z dezala albo tańsze
http://allegro.pl/item476228481_promocja_gofrownica_
sln_504_stalman_super_cena.html
ta to do dostania w tesco czy realu za 70zł

Tak jak juz pisali min 1000W
Ciasto jak w tej aukcji dazala. Ja robie prostrzy, olej zamiast margaryny,
mleko zamiast wody i na końcu białka. Zawsze wychodzą chrupiące, nawet na
tańszych gofrownicach. Ważene żeby po wyjęciu stały prosto i odparowała
woda. Ja uzywam takeiej podstawki do grilowania w mikrofalówce, albo nabijam
na widelec i wisi sobie 2minuty. Jak postawisz na talerzu to zrobi sie
miękki placek.

8. Data: 2008-11-13 09:35:21

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Są m.in. takie z wymiennymi wkładkami: do gofrów, do kanapek, do mięsa.
Środek możesz wyjmować i myć w zmywarce - ale to chyba tylko przy mięsie ważne.
JaC

-----

9. Data: 2008-11-13 13:00:58

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W wrote:
> Wg mnie największe znaczenie ma moc gofrownicy (te z niższą "gotują", a
> nie pieką), od razu odpuść te poniżej 1000W. Polecam sprzęt polskiej
> firmy Dezal.

Ale moc faktyczna a nie odczytana z pudelka - tak wiec wybierz cos
markowego a nie z PRC (Dezal jako polski w zupelnosci powinien wystarczyc).

Pozdro

Maseł

10. Data: 2008-11-13 17:27:04

Od: ZyGmunt <z...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
> oraz rosyjską piekąca cienkie wafle chrupiące. Przepisy zamieszczałem ongi

a mozesz przytoczyc ?

--
ZyGmunt

Buty - wielkość wkładki a długość stopy
wentylacja kotlowni w kominie?
WILGOC W MIESZKANIU
Zakończenie kłopotu pt. "Uszkodzenie kuchenki mikrofalowej"...
Naprawa materaca