Gorące argentyńskie feministki

1. Data: 2014-07-30 23:38:09

Temat: Gorące argentyńskie feministki
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=MWYksy5jXJo&feature=
youtube_gdata_player

Ponad 10 tysięczny marsz wyruszył w stronę katedry św. Jana Chrzciciela, którą
uczestniczki miały zamiar sprofanować lub nawet spalić. Do żadnych groźniejszych
incydentów jednak nie doszło, ponieważ kościół od feministek oddzieliła grupa
modlących się mężczyzn. Wierzący nie ugięli się atakom i prowokacją manifestantów i w
zwartym szeregu odmawiali różaniec. Feministki zaś dopuściły się nawet do malowania
wąsów modlącym - chcąc nawiązać tak do nazistów.

Ludziom już wszędzie puszczają nerwy w stosunku do tej sekty katolickiej. Oni ze złem
przynajmniej walczą i to jeszcze jak ciekawie.

Ksiądz Rómulo Cámpora cieszy się jednak, że nie było żadnych ofiar i zaprasza
wszystkich do San Juan, aby wspólnie pomodlić się za te kobiety.

2. Data: 2014-07-31 00:18:18

Temat: Re: Gorące argentyńskie feministki
Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> [...]

>zaś dopuściły się nawet do malowania wąsów modlącym - chcąc nawiązać tak do

No tak, jest Papież z Argentyny, to teraz można medialnie wyjechać na
imprezach z Kościołem w tle - żenada.

> [...]
>Ksiądz Rómulo Cámpora cieszy się jednak, że nie było żadnych ofiar i
>zaprasza wszystkich do San Juan, aby wspólnie pomodlić się za te kobiety.

Ty to jesteś niebywały matoł, podajesz materiał na niekorzyść Twoich
poglądów i dopisujesz jeszcze w swoim standardowym stylu komentarz.
Boże co za ćwok.

3. Data: 2014-07-31 02:49:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost
To dobry materiał bo dlaczego one takie gołe i majtki na głowe katolikom zakładają,
bo kler i katolicy mają obsesje seksualną i głowy swoje zboczone do majtek ludziom
wkładają.Te feminiski są mądre , pokazują na jakim tle są katowane kobiety, skąd się
bierze dyktatura i nienawiść do kobiet. Z obsesji seksualnych kleru, dlatego się tak
seksualnie-prowokacyjnie zachowują. Są agresywne ale to agresja ofiar, tak samo polki
są najbardziej agresywne w europie, to psychologia, czyli jak kogoś poniżasz i
odbierasz mu prawa to będzie agresywny, dlatego masz w polsce problem agresji wśród
małolat. Jak się w chomonto kogoś chce włożyć zacznie wierzgać. Mnie się to podoba
bo to wściekłość batowanego, który chce skrócić cierpienie i ich agresja jest
skierowana do oprawców swoich i mają racje i w polsce też tak będzie, bo ludzie tej
inkwyzycji nie wytrzymają długo.

4. Data: 2014-07-31 07:29:37

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Ghost
>To dobry materiał bo dlaczego one takie gołe i majtki na głowe katolikom
>zakładają

Bo przed niczym się nie cofną w parciu na szkło.

5. Data: 2014-07-31 13:18:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost
Głównym motywem sprawowania władzy przez kler jest seks, idiologia której wymogom
nikt nie sprosta, utopijna, tym samym każdy czuje się grzeszny i idzie się poniżać
przed księdzem do spowiedzi, to atak w sam rdzeń samoakceptaci, człowiek odrzuca coś
co jest naturalne i staje się własnym katem, wewnętrznym więźniem i tego więźnia
kontroluje klawisz spowiednik. Dlaczego one są Mądre, bo wyzwolić się z tego układu
można tylko przez akceptacje ciała, że jego zachowania są naturalne. Zniewolone
umysły bardzo prowokuje ta wolność, decydowanie posiadacza ciała o sobie, spójrz na
antyaborcje, tu nie chodzi o płody ale o kontrole seksu, jak zrobiła aborcje to
uprawiała grzeszny seks, a nie rozpłód którym ma się kończyć stosunek. Oni atakują
seks a w dupie mają płody, to wymówka, aby zamaskować prawdziwe intencje.

6. Data: 2014-07-31 14:40:45

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

Ghost
>Głównym motywem sprawowania władzy przez kler jest seks

Chłopie, ja naprawdę nie jestem zainteresowany twoim szaleństwem.

7. Data: 2014-07-31 15:28:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem , myślałem że wirus T ciebie oszczędził, a tak trace czas na zombie. Co cóż
coraz raz więcej ofiar tej katolickiej apokalispy.

8. Data: 2014-07-31 17:50:07

Od: Author Instinct <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.07.2014 14:40, Ghost pisze:

> Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> Ghost
>
> Chłopie, ja naprawdę nie jestem zainteresowany twoim szaleństwem.
To się chociaż zainteresuj swoim...

9. Data: 2014-07-31 18:03:36

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Author Instinct" napisał w wiadomości grup

>To się chociaż zainteresuj swoim...

A jednak :-) Jest kasa :-)

10. Data: 2014-07-31 18:13:00

Od: Author Instinct <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.07.2014 18:03, Ghost pisze:

> Użytkownik "Author Instinct" napisał w wiadomości grup

> A jednak :-) Jest kasa :-)
Ty nie jesteś normalny?

Deklaracja wiary nauczyciela
Aż mnie zatkało
Sankcje
Ja zawsze mam racje
Wierzącymi zostają tylko ludzie łatwowierni...?