Goraczka [lekko dlugie]

1. Data: 2004-05-08 09:04:33

Temat: Goraczka [lekko dlugie]
Od: rozrabiak <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
W czwartek mialem 38 stopni temperatury. Przez noc udalo mi sie ja zbic
do 37 stopni. Po wizycie w szkole o godzinie 19:40 mialem masakryczna
temperature 39,2 stopnia, bylem spocony, nic mnie nie bolalo i nic nie
boli, nie mam kataru ani kaszlu. Udalo mi sie zbic temperature do 37,3
po czym udalem sie na izbe przyjec do polikliniki MSWIA w Opolu. Dyzurny
doktor zbadal mnie, zajrzal do gardla i stwierdzil, ze nic mi nie jest
oprocz goraczki (tyle, to i ja wiem). Po powrocie do domu po mniej
wiecej godzinie temperatura spadla mi do 36,3.
Dzisiaj mierzylem temperature juz trzy razy i waha sie w granicach od
36,7 do 38 stopni, za kazdym razem inna w przedziale czasu ok. co pol
godziny pomiar.

Mam 22 lata. Z lekow zarzywam: Apap 2 tabletki 3x dziennie, Cerutin 2
tab. 3x dziennie oraz polopiryna C dwie tabletki rozpuszczam na noc i
wypijam.

Dodam jeszcze, ze jestem krwiodawca a ostatni raz oddawalem krew 06
lutego 2004r. Czy moze to miec zwiazek z tym, ze ostatnio nie oddawalem
krwi? Wczoraj gdy doktor mierzyl mi cisnienie mialem 168/60. Badania
krwi nie wykonal.

Czy powyzsze objawy moga wystepowac po zlapaniu kleszcza? (W niedziele
bylem w ogrodzie zoologicznym.) Pobyt w szpitalu odpada calkowicie, od
wtorku mam matury, a pozniej obrone pracy dyplomowej.

Prosze o jakies rady. Pozdrawiam, grzes.

2. Data: 2004-05-08 17:09:38

Temat: Re: Goraczka [lekko dlugie]
Od: "Iwona" <i...@W...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

rozrabiak ( b...@m...pl ) napisal:

> Mam 22 lata. Z lekow zarzywam: Apap 2 tabletki 3x dziennie, Cerutin 2
> tab. 3x dziennie oraz polopiryna C dwie tabletki rozpuszczam na noc i
> wypijam.

Jesli bierzesz Apap (paracetamol), to nie polopiryne(salicylany).

> Czy powyzsze objawy moga wystepowac po zlapaniu kleszcza? (W niedziele
> bylem w ogrodzie zoologicznym.)

Byc moze. Mówiles o tym lekarzowi?
Czy masz widoczne zmiany w tym miejscu (kleszcz)?

Pzdr.
Iwona

Co robić - dziadek miał wczoraj wylew....
co okresla to badanie....
'strzelanie'
Poród przedwczesny
wertebroplastyka