"Gorna polka" - co polecacie?

1. Data: 2005-01-18 00:18:15

Temat: "Gorna polka" - co polecacie?
Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

Zrobilam ostatnio lista firm kosm. zaliczanych do tzw. "gornej polki".
Ciekawa jestem, ktora moglybyscie z czystym sumieniem polecic? Ostatnio
wyprobowalam niektore produkty firm z ponizszej listy i jestem pod wielkim
wrazeniem. Trudno okreslic kryteria, dla jednych najlepszymi produktami sa
najdrozsze, dla innych najtansze... Chcialabym popatrzec na nia przez
pryzmat wiarygodnosci (np. czy rzesy rzeczywiscie sa 6 razy bardziej geste
po uzyciu danego tuszu, jak obiecuje producent?). A oto lista - uprzedzam,
ze niektorych nazw nie znam i byc moze umiescilam je przez pomylke:

Biotherm
Chanel
Clarins
Clinique
Darphin
Decleour
Dermalogica
Dior
Elizabeth Arden
Estée Lauder
Givenchy
Helena Rubinstein
I.D. Makeup
Kanebo
La Praire
Lancôme
MD Formulations
Nouba
Nuxe
Revlon
Rimmel
San Soucis
Shiseido
Sisley
YSL

dzieki i pozdrawiam!
:-) magda
http://uroda.busk.net

1. Data: 2005-01-18 07:22:47

Temat: Re: "Gorna polka" - co polecacie?
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobilam ostatnio lista firm kosm. zaliczanych do tzw. "gornej polki".
> Ciekawa jestem, ktora moglybyscie z czystym sumieniem polecic?

żadna z tych firm nie wypuszcza na rynek samych perełek i dla kazdego
odpowiednie ejst co innego dlatego trudno jednoznacznie okreslic która
jest dobra ,spójrz do KWC na wizaz.pl -tam sa oceny kosmetyków.
p.

1. Data: 2005-01-18 08:33:15

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

:: Solana :: wrote:

> Zrobilam ostatnio lista firm kosm. zaliczanych do tzw. "gornej polki".
> Ciekawa jestem, ktora moglybyscie z czystym sumieniem polecic?

Zetknelam sie z produktami wiekszosci tych firm i niestety nie potrafie
wskazac takiej, gdzie kazdy produkt na chybil trafil jest super. Srednio
jakosc jest bardzo dobra, ale trafiaja sie i okrutne buble.
Tak jak w przypadku kazdej "polki" trzeba podchodzic ze sceptycyzmem i
oceniac kazdy produkt indywidualnie. Niektore z wysokopolkowych
kosmetykow rzeczywiscie dzialaja cuda , inne sa co najwyzej przecietne.

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/mallorca.html

1. Data: 2005-01-18 09:55:31

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> napisał w
wiadomości
>(...)
> Rimmel
> San Soucis
> Shiseido
> Sisley
> YSL

Ja bym raczej nie umieszczala na jednej "polce" Rimmela z YSL, rownie dobrze
mozna by bylo wpisac tu Garnier czy L'Oreal-a...IMO nawet predzej niz
Rimmela

K.

1. Data: 2005-01-18 11:33:32

Temat: Re:
Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

:: Solana :: <s...@h...NO-SPAM.com> napisał(a):
> Revlon
> Rimmel

Revlon i Rimmel to chyba raczej nie jest górna półka. dopisać do listy możesz
np. Orlane.

1. Data: 2005-01-18 12:00:54

Od: "Psycho_Mouse" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> napisał w
wiadomości news:cshk3o$ut$1@news.onet.pl...
> Chcialabym popatrzec na nia przez pryzmat wiarygodnosci (np.
> czy rzesy rzeczywiscie sa 6 razy bardziej geste po uzyciu
> danego tuszu, jak obiecuje producent?).

Pewnie zdajesz sobie sprawę, że każdy może Ci podać różne informacje na ten
temat? Wystarczy zerknąć do archiwum. Jedni zachwalają dany tusz jako super
świetny, a inni określają go mianem przeciętnego, czy nawet kiepskiego.

> Biotherm
> Chanel

Biothermu miałam kiedyś żel wyszczuplający i ostatnio skończyłam tonik do
cery tłustej. Z obydwu produktów byłam zadowolona. Jeśli chodzi o żel
wyszczuplający, to fajnie pachniał, skóra ładnie po nim wyglądała, no ale
nie ubyło mi cm w biodrach czy udach. ;-)
Z Chanel używałam niedawno żelu do demakijażu oczu i był świetny. Doskonale
zmywał tusz, nie podrażniał, odżywiał skórę wokół oczu. Był naprawdę bardzo
dobry i z czystym sumieniem mogę go polecić. Natomiast miałam kiedyś kilka
próbek różnych kosmetyków pielęgnacyjnych i nie wiem, czy były one kiepsko
dobrane do mojej cery czy coś innego z nimi było nietak, ale nie spodobały
mi się. Jeden żel w ogóle mnie brzydko uczulił. :/

> Clarins
> Clinique

Clinique to moja ulubiona firma. Od pewnego czasu stosuję do mycia twarzy
mydełka, krem nawilżający, tusz do rzęs, krem z filtrami, i parę innych.
Generalnie cenię sobie kosmetyki tej firmy, bo są niedrogie i przynajmniej
w moim przypadku, naprawdę bardzo skuteczne.

> Dior

Tusz do rzęs Diorshow. :-) Z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że naprawdę
w widoczny sposób wydłuża i pogrubia rzęsy. Aczkolwiek, gdy swego czasu
polecałam go na grupie, to spotkałam się też z negatywnymi opiniami.
Podobno niektórym szybko wysychał, a ja mam go już parę miesięcy i nie ma
żadnych oznak wysychania. Tak samo jak wcale mi się nie obsypuje i
bynajmniej nie skleja rzęs. Dla mnie jest wprost idealny.

> Estée Lauder

Na Sylwestra kupowałam sobie podkład Ideal Matte. Jest fajny, bo ma takie
jakby złote drobinki rozpraszające światło, b. dobrze kryje i matuje. Poza
tym, utrzymuje się na skórze naprawdę długo. Jedyne "ale" tyczy się
konsystencji. Podkład jest w tubce, ale jak go wyciągam to jest jakby taki
trochę zbity. Muszę przyznać, że w pewnym stopniu utrudnia to wygodne
rozprowadzanie na skórze, ponieważ można nałożyć go zbyt dużo. Zwłaszcza
jak się używa gąbek do makijażu. Natomiast z zalet przypomniało mi się
jeszcze jedno. :-) Skóra po nim jest gładziutka jak aksamit, normalnie aż
się chce dotykać. ;-)
Z EL mam aktualnie tonik do tłustej cery i jest ok. Widocznie matuje i jest
b.wydajny. Szkoda tylko, że tak nieciekawie pachnie. :/

--

Psycho_Mouse

1. Data: 2005-01-18 12:02:27

Od: "Psycho_Mouse" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> Zetknelam sie z produktami wiekszosci tych firm i niestety nie > potrafie
> wskazac takiej, gdzie kazdy produkt na chybil trafil > jest super.

Dokładnie. To chyba jest niemożliwe.

> Srednio jakosc jest bardzo dobra, ale trafiaja sie i okrutne buble.

Możesz podać jakieś konkretne przykłady?

--

Psycho_Mouse

1. Data: 2005-01-18 12:29:04

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Psycho_Mouse wrote:

> Możesz podać jakieś konkretne przykłady?

Mozna je znalezc w archiwum, ale np. cien w sztyfcie Diora
Ostatnio "przejechalam" sie na Fantasy Tubes ("blyszczyk" do powiek
Lancome), okrutne badziewie.
Jeszcze wiecej bylo takich, ktore byly bardzo przecietne i podobna
jakosc mozna dostac za 1/4 ceny.

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/mallorca.html

1. Data: 2005-01-18 12:43:40

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Tak jak w przypadku kazdej "polki" trzeba podchodzic ze sceptycyzmem i
> oceniac kazdy produkt indywidualnie.

I to indywidualnie dotyczy nie tylko każdego kosmetyku z osobna, ale
również każdej użytkowniczki. Ja np. organicznie niecierpię podkładu
Lancome Teint Idole, fuj, ble i w ogóle -- a są dziewczyny, które się
nim zachwycają.

Karola

1. Data: 2005-01-18 13:48:22

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Psycho_Mouse wrote:

> Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
>
> Dokładnie. To chyba jest niemożliwe.

> Możesz podać jakieś konkretne przykłady?

Dla mnie Biothermu krem z filtrem (jeden z tych najmocniejszych, nie
pomne juz, ktory). Lepilam sie po nim jak nieboskie stworzenie...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

avon - pylkowy cien w kulce
WROCŁAW - Pan Krzysiek z salonu VIP przy ul. Reja
gabinet kosmetyczny, warszawa, kasprowicza
cera a ciaza
crosspost z pl soc seks, prosze o pomoc