Gorzka brukselka.

1. Data: 2001-11-14 09:06:24

Temat: Gorzka brukselka.
Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Jak zrobic brukselke, zeby nie miala gorzkiego posmaku?
Dostalam kilogram i mam ja przerobic na obiad :)
Mam kilka przepisow, ale jakos zwykle wychodzi mi gorzkawa. A moze taka jej
uroda i nic sie nie da z tym zrobic?

Pozdrawiam - Ula

1. Data: 2001-11-14 09:39:31

Temat: Re: Gorzka brukselka.
Od: "Dominika NM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ula Dynowska" <u...@a...net> wrote in message
> [...]
> Dostalam kilogram i mam ja przerobic na obiad :)
> Mam kilka przepisow, ale jakos zwykle wychodzi mi gorzkawa. A moze taka

Spróbuj do gotowania dodać troszkę mleka, ma wtedy delikatniejszy smak...
Brukselka nie mleko :-)))
Pozdaowiam
DominikaNM

1. Data: 2001-11-14 12:06:35

Temat: Odp: Gorzka brukselka.
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Dynowska"
> [...]
> Dostalam kilogram i mam ja przerobic na obiad :)
> Mam kilka przepisow, ale jakos zwykle wychodzi mi gorzkawa. A moze taka

Trzeba lekko, na krzyż naciąć głowkę, i wtedy (podobno) goryczka przejdzie
do wody.

Ela

1. Data: 2001-11-14 17:11:47

Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba lekko, na krzyż naciąć głowkę, i wtedy (podobno) goryczka przejdzie
> do wody.

Ugotowalam ponacinane brukselki w wodzie z dodatkiem mleka i czesc jednak
byla gorzka, a niektore nie :)))

Pozdrawiam - Ula

1. Data: 2001-11-15 08:15:49

Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Dynowska"
> Ugotowalam ponacinane brukselki w wodzie z dodatkiem mleka i czesc jednak
> byla gorzka, a niektore nie :)))
>
> Pozdrawiam - Ula

Te które ponacinałaś głębiej, to pewnie te niegorzkie.;)))

Ela

1. Data: 2001-11-15 11:08:12

Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Te które ponacinałaś głębiej, to pewnie te niegorzkie.;)))

A mezusiowi wszystkie smakowaly i zagrozil, ze znowu kupi ;))))

Pozdrawiam - Ula

1. Data: 2001-11-15 11:28:20

Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Dynowska"

> A mezusiowi wszystkie smakowaly i zagrozil, ze znowu kupi ;))))

Ja w sobotę zrobię zapiekankę z brukselki, tę co ją R.Makłowicz ostatnio
przyrządzał.

Ela

zupka z serka topionego
Gołąbki
Jarek [troll] – relacja z kolacji
Gołąbki prawie z mikrofalówki - wczorajsze doświadczenie...
Co na obiadek???