Gorzki smak w ustach

1. Data: 2008-01-26 21:44:25

Temat: Gorzki smak w ustach
Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od pewnego czasu (około miesiąca) mam gorzki smak w ustach. Tylko gorzki,
żadnych szczególnych nalotów na języku. Zęby w stanie dobrym. Ogólnie czuję
się ok, raczej nic mi nie dolega. Zaczęło się to jakiś czas po dosyć
konkretnym zatruciu jakieś dw miesiące temu. Uczucie gorzkości raz jest
mocniejsze, raz nie mam go wcale i jest ok. Co to może być? Poczytałem już
trochę i ponoć może być to związane z woreczkiem żółciowym lub z wątrobą. Co
sądzicie o tym?

A.

2. Data: 2008-01-27 10:13:29

Temat: Re: Gorzki smak w ustach
Od: "niusy.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> trochę i ponoć może być to związane z woreczkiem żółciowym lub z wątrobą.

Może refluks żołądkowo-przełykowy!
Jolka

3. Data: 2008-02-15 08:51:23

Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 11:13, "niusy.onet.pl" <m...@p...onet.pl> wrote:
> Użytkownik "A." <a...@w...pl> napisał w
wiadomościnews:fng9vb$rfh$1@nemesis.news.tpi.pl...> Witam,

> Może refluks żołądkowo-przełykowy!
> Jolka

Witam
Mam identyczne objawy co Pan , tez mam gorzki smak w ustach , a
pozatym zadnych objawow , jedyne co moge stwierdzic to przechodzi mi w
nocy , jak rano wstane tez jest normalnie , ale wystarczy ze cos zjem
i sie zaczyna robic ten nie ciekawy smak , ale apaetyt mi dopisuje .
Dodatkowo mam wrazenie ze po zapaleniu papierosa , gorzki smak w
ustach sie nasila.
Czy Pan jakos sobie z tym poradzil ?
Pozdrawiam
Robert

4. Data: 2008-02-17 03:18:42

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<r...@g...com> wrote in message
f.googlegroups.com...
On 27 Sty, 11:13, "niusy.onet.pl" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

Proponuję sprawdzić stężenie Bilirubiny, kwasu moczowego (!!) i amoniaku we
krwi...

--
Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.forall.pl

Krew (pęknięte naczyńko?) w oku - wygląda niepokojąco
avastin
stan ciagłego napiecia
prosze o opinie mri
technika wstrzykiwania fraxiparine