Gra w FakeNewsy: uodPOrni czy wytre-n/s-uje?

11. Data: 2018-02-25 13:13:41

Temat: Re: Gra w FakeNewsy: uodPOrni czy wytre-n/s-uje?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Kłamiesz. Człowiek renesansu nie jest faszystą, fanatykiem religijnym i
> nie zgadza się z pedofilami.

No - nie jest.
Tylko w snach chorych ludzi.

> I programujesz. Nie zapomnij o programowaniu.

O tym już pisałam, to po co powtarzać?

> LOL :)

Miłego.

> Rzeczywiście niesamowite. Normalnie czarna magia :):)

Rozumiem twoje zaskoczenie.

> Ale zdajesz sobie sprawę, że programowanie to nie to samo co kurs
> obsługi komputera dla emerytów zorganizowany w wioskowej bibliotece?
> A lepienie garnków z gliny to nie to samo co rzeźbienie :):):)

Dwa dyplomy wyższej uczelni technicznej na kierunku informatycznym oraz
wykształcenie plastyczne (co prawda egzaminy na warszawską ASP oblane -
cóż, 264 kandydatów na 8 miejsc, z których 4 zarezewowano dla olimpijczyków
i dzieci prominentów...) pozwalają mi to wiedzieć wystarczająco, żeby
takiego ludka jak ty traktować jak trzeba.
--
XL

12. Data: 2018-02-25 16:54:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-25 o 13:13, XL pisze:

> Dwa dyplomy wyższej uczelni technicznej na kierunku informatycznym

Ale mitomanisz. Już wystarczająco dużo tutaj bzdur powypisywałaś.
Nikt poważny nie dałby ci dyplomu normalnej uczelni. I do tego jeszcze
uczelni technicznej. Jeśli faktycznie masz jakiś dyplom, to może być co
najwyżej ze szkoły gotowania i prasowania, gdzie dyplomy rozdają za
pieniądze i za obecność na zajęciach. Nie ma co się chwalić dyplomem
takiej uczelni. A i ta "uczelnia" chyba nie byłaby zbyt dumna, gdyby
wiedziała jak ją reklamujesz :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2018-02-25 17:20:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ale mitomanisz. Już wystarczająco dużo tutaj bzdur powypisywałaś.

No! I problem rozwiązany.
He he :-))

--
XL

14. Data: 2018-02-26 17:06:01

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 25 lutego 2018 17:20:20 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> No! I problem rozwiązany.
> He he :-))

Temu to już nawet gra w FakeNewsy bardziej nie zaszkodzi ;P

15. Data: 2018-02-26 17:08:01

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 25 lutego 2018 11:14:51 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
ja-gra-Bad-News,27810

> Właśnie.

POgodzić Ł(e)osia z Xlką -to doprawdy ewenement ;P

16. Data: 2018-02-26 17:11:45

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 25 lutego 2018 10:40:57 UTC+1 użytkownik XL napisał:
ja-gra-Bad-News,27810

> Od biedy można go podciągnąć pod psychologiczny ?

Zwłaszcza że psycho-trening często bywa tresurą
czyli inaczej uodPOrnieniem na myślenie i czucie
co prowadzi takie istoty do prawdziwej biedy

17. Data: 2018-02-26 17:34:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Temu to już nawet gra w FakeNewsy bardziej nie zaszkodzi ;P

Dla niego wszystko, co mu się w głowce nie mieści, jest fake ?

--
XL

18. Data: 2018-02-26 17:35:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

ja-gra-Bad-News,27810

> POgodzić Ł(e)osia z Xlką -to doprawdy ewenement ;P

Przyznaj się, że właśnie po to założyłeś trn wątek ?

--
XL

19. Data: 2018-02-26 17:39:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
ja-gra-Bad-News,27810

> Zwłaszcza że psycho-trening często bywa tresurą
> czyli inaczej uodPOrnieniem na myślenie i czucie
> co prowadzi takie istoty do prawdziwej biedy

Często do czegoś przeciwnego - żołnierze uczeni są komend po to, aby mogli
wykonać zadanie jak maszyny - przezwyciężając destrukcyjne/paraliżujące
działanie strachu ludzie są zdolni do wielkich rzeczy.

--
XL

20. Data: 2018-02-26 17:51:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-26 o 17:34, XL pisze:

> Dla niego wszystko, co mu się w głowce nie mieści, jest fake ?

Masz rację. Egzorcyzmy, Noble dla Stalina i inne takie głupoty mi się
nie mieszczą. Na szczęście.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Kto zabijał w Katyniu?