Gradówki - problem

1. Data: 2002-03-13 17:36:56

Temat: Gradówki - problem
Od: "atoni" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy istnieje skuteczny sposób leczenia powtarzających się od kilku lat
gradówek (jęczmieni) ? Kilka razy usuwano w miejscowym oddziale
okulistycznym, po czym prawie natychmiast pojawiały się następne. Z rozmów z
okulistkami wnioskuję, że nie potrafią mi pomóc, bądź przekracza to ich
poziom leczenia. Krople i maści z antybiotykami ...A jęczmienie nadal mnie
gnębią i coraz bardziej obawiam się o wzrok zauważając pogorszenie widzenia
po każdym stanie zapalnym. Proszę...Jeśli ktoś mógłby mi doradzić...będę
wdzięczny. :)

2. Data: 2002-03-14 06:24:00

Temat: Re: Gradówki - problem
Od: "HarryHaller" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dwie rzeczy przychodzą mi do głowy

1. Zbyt wcześnie wykonany zabieg ( przeprowadza się go po 2-3 mies.
od wystąpienia gradówki - wtedy wytwarza się cosik w rodzaju torebki co
umożliwia doszczętne wyłuszczenie)
Każdy okulista o tym wie , więc to raczej odpada
( sam zresztą wiesz kiedy były zabiegi)

2. prawdź sobie poziomy glukozy
Nawracające gradówki , jęczmienie i.t.p. są charakterystyczne dla cukrzycy
--
Harry

______________________
What`s gonna be, gonna be.

3. Data: 2002-03-14 13:57:52

Od: "atoni" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za sugestię. Jest to inne spojrzenie na tę dolegliwość. Trop ten
napewno sprawdzę.
Pozdrawiam
atoni
Użytkownik HarryHaller <h...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a6pfn1$jpm$...@n...tpi.pl...

4. Data: 2002-03-15 18:39:40

Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Mar 2002 18:36:56 +0100, "atoni" <t...@p...fm> wrote:

>Czy istnieje skuteczny sposób leczenia powtarzaj?cych si? od kilku lat
>gradówek (j?czmieni) ? Kilka razy usuwano w miejscowym oddziale
>okulistycznym, po czym prawie natychmiast pojawia?y si? nast?pne. Z rozmów z
>okulistkami wnioskuj?, ?e nie potrafi? mi pomóc, b?d? przekracza to ich
>poziom leczenia. Krople i ma?ci z antybiotykami ...A j?czmienie nadal mnie
>gn?bi? i coraz bardziej obawiam si? o wzrok zauwa?aj?c pogorszenie widzenia
>po ka?dym stanie zapalnym. Prosz?...Je?li kto? móg?by mi doradzi?...b?d?
>wdzi?czny. :)

Ja mam ten sam problem. Czy robiles sobie badanie
mikrobiologiczne?Czesto w gre wchodzi wredny gronkowiec, z ktorym
trzeba troche powalczyc, zeby klopoty z oczami sie zakonczyly. Ja za 2
tygodnie odbiore druga autoszczepionke. Nie mam pojecia jaki bedzie
efekt, bo z wczesniejszych doswiadczen wynika, ze moj uklad
immunologiczny nie chce wspolpracowac;-(. Mam jednak nadzieje, ze
wszystko sie jakos ulozy. Fakt faktem, ze od pierwszej autoszczepionki
nie pojawila mi sie nowa gradowka, ale mam jeszcze nadal problemy z
cera, zatem sprawa nie jest prosta i jak widac nowa bitwa przede
mna;-). Radze Ci jak najszybciej zrobic badanie posiewu. Pobranie
probki z worka spojowkowego moze skonczyc sie fiaskiem(tak bylo w moim
przypadku-badanie niczego nie wykazalo), ale jezeli masz klopoy z cera
lub zatokami, to warto na to zwrocic uwage, bo zwykle jedno wynika z
drugiego.
Zycze powodzenia!

Saanale

5. Data: 2002-03-24 23:18:17

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2002-04-01 07:44:41

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"atoni" <t...@p...fm> w news:a6o2nd$olb$1@news.tpi.pl... pisze tak:
> [...]
widzenia
> po każdym stanie zapalnym. Proszę...Jeśli ktoś mógłby mi doradzić...będę

Nawiń 3 zwoje czarnej nitki na palcu serdecznym ręki
(prawe oko - prawa ręka, lewe oko lewa ręka).

Pomaga też pocieranie jęczmienia złotem, ale ten pierwszy sposób jest
skuteczniejszy, wylecza całkowicie.

--
Pozdrawiam.
Perła

7. Data: 2002-04-06 14:44:33

Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 25 Mar 2002 00:18:17 +0100, jotem <j...@p...com> wrote:

>1.Gradówka to nie to samo co jęczmień.
>2.Jęczmyk ( to prawidłowa nazwa) jest skutkiem zakażenia przez
>gronkowce. Istotnie, może pojawiać się w przebiegu cukrzycy, ale może
>też być wynikiem hipowitaminozy A, która ze swej strony zdarza się w
>nadczynności tarczycy.

Ale jęczmyk to prawidłowa nazwa czego?? Jęczmień to istotnie nie to
samo, co gradówka. Gradówki tworzą się w powiece...tzn po wewnętrznej
stronie powieki w jakichś tam kanalikach z tego co się orientuję(ale
mogę być w błędzie), a jęczmień na zewnątrz i dość łatwo go wyleczyć.
Mnie się robią wstrętne gradówki!

Saanale

Tableta na pijaka.
gdzie mozna znales