Granica przebiega w poprzek

1. Data: 2016-06-24 10:56:55

Temat: Granica przebiega w poprzek
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak więc taki Leo-Tar znajduje się po tej samej stronie, co różni
dewocyjni religianci i komuniści dlatego, że całe bogactwo Świata
(Rzeczywistości) redukuje do jednej rzeczy.

2. Data: 2016-06-24 11:01:56

Temat: Re: Granica przebiega w poprzek
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> tak więc taki Leo-Tar znajduje się po tej samej stronie, co różni
> dewocyjni religianci i komuniści dlatego, że całe bogactwo Świata
> (Rzeczywistości) redukuje do jednej rzeczy.

Bo...?

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

3. Data: 2016-06-24 11:05:26

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2016 o 11:01, LeoTar pisze:

> Bo...?

Napisałem
dlatego, że całe bogactwo Świata (Rzeczywistości) redukuje do jednej rzeczy.

Wolę słuchać Einsteina, który mówił: "Wszys­tko po­win­no być tak
pros­te, jak to tyl­ko możli­we, ale nie pros­tsze."

4. Data: 2016-06-24 11:13:53

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> [...]
>
> Wolę słuchać Einsteina, który mówił: "Wszys­tko po­win­no być tak
> pros­te, jak to tyl­ko możli­we, ale nie pros­tsze."

Einstein rżnie głupa i manipuluje słowami tak by jego odpowiedż okazała
się ostateczną i by nikt nie mógł jej podważyć chociaż nie udziela ona
ostatecznej odpowiedzi.

Już kiedyś zadałem pytanie w sprawie tej jego "wiekopomnej" wypowiedzi.
Powtórzę je jednak:

A gdzie przebiega granica za którą nie ma już nic prostszego?

5. Data: 2016-06-24 11:17:42

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2016 o 11:13, LeoTar pisze:
> A gdzie przebiega granica za którą nie ma już nic prostszego?

Naukowcy szukają estetyki i prostoty aby nadmiernie nie komplikować
spraw, ale gdy Rzeczywistość jest złożona to jej uproszenie będzie
wulgarnym redukcjonizmem.
Tak samo marksiści byli wulgarnymi redukcjonistami.

6. Data: 2016-06-24 11:21:07

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2016 o 11:17, pinokio pisze:

> [...]
> wulgarnym redukcjonizmem.
> Tak samo marksiści byli wulgarnymi redukcjonistami.

Kisiel pisał: "Nie żyj za długo jedną myślą: to niehigieniczne"

7. Data: 2016-06-24 11:22:42

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Naukowcy szukają estetyki i prostoty aby nadmiernie nie komplikować
> spraw, ale gdy Rzeczywistość jest złożona to jej uproszczenie będzie
> wulgarnym redukcjonizmem.

Zadałem Ci pytanie, na które nie otrzymałem odpowiedzi: Gdzie jest
akceptowalna granica upraszczania Rzeczywistości i kto tę granicę ma
prawo ustalić? Einstein, Hawking, a może Ty?

> Tak samo marksiści byli wulgarnymi redukcjonistami.

Nie byi skoro nie dokopali się nawet do przyczyny "walki klas".

8. Data: 2016-06-24 11:27:53

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2016 o 11:22, LeoTar pisze:
> Zadałem Ci pytanie, na które nie otrzymałem odpowiedzi: Gdzie jest
> akceptowalna granica upraszczania Rzeczywistości i kto tę granicę ma
> prawo ustalić? Einstein, Hawking, a może Ty?

Granicą jest Rzeczywistość i Prawda. Uproszczenie Rzeczywistości wiąże
się z kłamstwem.

> Nie byi skoro nie dokopali się nawet do przyczyny "walki klas".

A przyczyną jest brak inicjacji seksualnej dzieci przez rodziców??

9. Data: 2016-06-24 11:29:43

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Kisiel pisał: "Nie żyj za długo jedną myślą: to niehigieniczne"

Dlatego był zaledwie współzałożycielem Unii Polityki Realnej i
prześmiewcą a nie praktykującym filozofem.

10. Data: 2016-06-24 11:31:54

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2016 o 11:29, LeoTar pisze:
> Dlatego był zaledwie współzałożycielem Unii Polityki Realnej i
> prześmiewcą a nie praktykującym filozofem.

Był mędrcem, a Korwin robi błędy, przed którymi Kisiel przestrzegał.

Czy trup czuje ból?
DO XL
Światowe dni zabobonu
Ktoś ma jeszcze złudzenia?